Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

01 January 2011

Selamat Tahun Baru... Ucapan Tuan Tanah Kedaun...!!!


SALAM 1 MALAYSIA dan yang penting entry kali ni aku nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2011... Wah bertambah tahun lagi kita sebenarnye... Dan dalam masa yang sama, umur kita juga akan bertambah... Makin tua nampaknye aku.... 

Sempena tahun baru ni semangat dan azam tahun baru pasti ada tersemat di dalam hati masing2... Aku pun sama juga, azama tahun baru ni nak meningkatkan lagi tahap hidup aku, lebih bertanggungjawab terhadap family dan juga mencari yang terbaik untuk diri aku, untuk family dan juga untuk akhirat... 

Kepada semua blogger yang mengikuti aku secara dekat atau sebagai silent reader sahaja selama ini aku ucapkan ribuan terima kasih kerana sudi menerjah dan membaca bingkisan hati aku di blog ini...

Apa2 pun SELAMAT TAHUN BARU SEKALI LAGI... Semoga azam tahun baru ini yang baik2 sahaja yer... 


10 comments:

iKhRam said...

selamat tahun baru juga..
semoga tahun baru kali ni memberi pengalamn dan pengetahun yg lebih berharga k?

yang benar
ikhram

mr.syazwan said...

F
U
U
U
Y
O
O
O
O

SELAMAT TAHUN BARU 2011

=_=

pipoq said...

salam tahun baru 2011 utk bro muz.

awat pic header tu serius sangat ? senyum la sket. hehehe

Unknown said...

happy new year yer...
salam kenal jugak..:)

My Airul... said...

mcm kongsi gelap la.. selamat tahun baru..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: iKhRam...

Selamat tahun baru juga untuk awak... Moga apa yang diharapkan itu menjadi kenyataan... Insyaallah... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: mr.syazwan...

Uisshshhhh apa tu.....!!! Hehehehehe...

Apa2 pun selamat tahun baru juga buat awak... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: pipoq....

Salam tahun baru juga bro...

Saje jer buat muka garang... Nak serius sikit lah tahun ni... :)

Serius ker...???!!!

Chilabaey's Spot 2 said...

To Papa Mifz....

Happy New Year Bro.. Apa azam tahun ni....???

Salam perkenalan... :) :) :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: My Airul...

Memang pun diaorang kata saya geng kongsi gelap di Italy... Muzafino gelaran diberi.... Macam mafia kan...???

Hehehehe... Kirin salam saya buat Ain... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...