Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

06 January 2011

Header Ku Baru Lagi, Untuk Permulaan Tahun 2011...!!!


Tahun ni aku nak mulakan hidup yang baru... Jadi sebelum semuanye berlaku, maka aku buat sesuatu yang baru untuk blog aku... Macam biasalah, entah apa pulak rajin sangat aku malam ni menggodek photoshop untuk create sesuatu yang baru untuk blog kesayangan aku ni.... 

Kali ni aku buat yang colourfull sikit... Mungkin lama sikit kot header ni akan aku guna... Iyerlah tu... Entah2 minggu depan tukar lagi.... Itu bergantung kerajinan aku di malam hari.... Kadang2 tu idea untuk blog aku ni keluar dengan tiba2 jer... Kadang2 tengah drive pun boleh jadi, kadang2 tu dalam toilet pun boleh terlintas dan kadang2 tu terbawak2 di dalam mimpi... Kat bawah ni antara header2 blog aku yang pernah aku paparkan... 


Konsep : Kehijauan Semakin Pudar... 


Konsep : Sempena Hari Raya Aidil Fitri...


Konsep : Sehebat Cicak Melekat Di Dinding... Untuk Sambut Tahun Baru 2011...


Konsep : Misteri Nusantara... Tak perlu nak kontrol2 dalam bergambar....


Konsep : Sayangi Bumi Kita.... Aku join kempen 60 Earth Hour...


Konsep : Bolly... Bolly... Bollywood... Aca....!!!


Konsep : Keislaman... Sempena menyambut bulan Ramadhan....


Konsep : Sayangi Flora Dan Fauna... Sempena pembukaan blog baru, khas untuk photography....


Konsep : Aku Bangga Menjadi Rakyat Malaysia... Sempena menyambut Hari Kemerdekaan negara...


Konsep : Sempenan Hari Raya Aidil Adha... Edit dari header Hari Raya Aidil Fitri jer..


Konsep : Sayangi Alam Sekitar... Sempena Contest Chilabaey's Spot yang lalu...


Konsep : Jalan2 Cari Makan, Tambah Kolestrol.... 


Konsep : Geng Mafia Sicilli.... Muzaffino.... Macam samseng mafia kan...???!!!


Konsep Terbaru : Keceriaan Dalam Kehidupan... 

So...??? Apa pendapat korang dengan header terbaru aku kali ni...??? Konsep jalan2 cari makan dah, konsep geng mafia dah, konsep bollywood pun dah.... Mana satu menjadi pilihan anda...??? Komen sikit....!!!


23 comments:

Anonymous said...

haiseyh... den niyh tuka header haram dah lme x tukar nak wat pown x pandai...

Nur -al- Ain said...

yang terbaru plg cantikkkk sebab ain ade di situuuu.. hahahaha..

terase macam satu family plak dgn pakngah ;) best best!

Syamilia said...

tema kanak2 pulak... :D

Lia Hasty said...

suka header yang chilabaey's central tuh.
style. cntik pun cantik.

cntik2 header pakngah.
lia xtau nak buat header apa.
rasa nak tukar layout pun ada.
tp cr x jumpa2 pun.

♥♥ eija ♥♥ said...

kalau pakngah tanya ja...
semua ja suka hehe sebab pakngah kreatif sangat...

yang paling ja suka yang terbaru laa sebab warna-warni dan de gambar-gambar sampingan....

pakngah wat laa tutorial ringkas mcm mane nak jadi macam tuu hehe

Ummu~Ishak said...

comel header baru ni
nampak cute tapi jiwang

**hanya org seni yg paham, hikhik

Hazzy Ishak said...

header baru nampak menyerlah!!

pipoq said...

cantik header baru..

tapi dengan berukben aku yang tak berapa memberansangkan ni lambat sikit upload..

Wawa_Nadwa said...

wah!
meriah header baru pakngah.
=)

Scha Abdllh said...

wahh..cantik2!

sy dah 2tahun tak tukar header :D

Chilabaey's Spot 2 said...

To: deAnza-wAnda

Iyer ker.... Alaaaa kesiannye... Nanti tukar yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: iwan_dextrous

Terima kasih... Idea malas jer tu... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur -al- Ain

Dah agak dah... Mesti Ain suka yang terbaru sebab ada gambar dia... Hehehehe... Dah macam family pulak yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Syamilia

Taman Tema Kanak2 kot... Hehehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer

Saya pun suka yang tu juga... Sebab kemas dan teratur... Itu untuk officialwork... Untuk blog ni macam2 ada, so macam2 lah yang ditampalnye... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Terima kasih Ieja... Idea tu datang tak kira masa.. Kalau rajin time tu jadi ajer... Kalau datang malas tu, hurmmmm hampeh... Tapi sekadar suka2, taknak kemahiran photoshop lupa...

Insyaallah kalau dah handal nanti saya buat tutorial... Memang dalam perancangan... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Ummu~Ishak

Terima kasih.... Cute and jiwang yer.... Hehehehe... Kelakar pulak bila ada perkataan 'Jiwang'... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak....

Rasa pun rasakan macam tu... Terlebih menyerlah kot.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: pipoq...

Terima kasiih.... Saya lupa nak reduce fail dia kot... Itu dalam large capacity file... Agaknye lah kot... :)

Tapi kalau berukband yang lembab tak tahulah... Hehehehe.... ;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Dah macam carca marba pun ada juga... Tapi apa2 pun terima kasih Wa.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Aish' Vengeance...

Alaaaa janganlah cakap macam tu... Awakkan handal photoshop juga kan... Buat satulah kalau ada masa... :)

Unknown said...

cantik btul heared baru bro,
sgt2 jeles okeh,
huhuhuhuu......

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie...

Terima kasih CW.... Janganlah jeles2... Saya buat untuk diri sendiri jer... Nanti CW buat 5 terus yer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...