Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

25 January 2011

Maafkan Aku, Wahai Sahabat Blog Ku....!!!!


Maafkan aku, aku terpaksa berhenti seketika... Mengambil masa untuk merenung kembali masa depan ku... Merancang sesuatu untuk kebaikan kehidupan ku.... Merencanakan segala apa yang dirancang selama ini.... Menyelesaikan kekusutan yang berlaku dan menyepikan diri untuk menenangkan kekusutan di fikiran ini.... Membuang segala apa yang berada di depan mata....

Tapi sambil buat muka macam tu.... Hehehehehe..... Chilabaey.... Chilabaey..... ;p

*Cari maksud yang tersirat....


6 comments:

pipoq said...

muhasabah diri tu memang penting dalam hidup..sekali sekala kita ni memang perlukan sedikit masa untuk bersendirian dan memikirkan tentang diri sendiri..

ape ape pun keputusannya, jadikan la diri kita yang lemah ni sebagai yang terbaik untuk agama, keluarga dan masyarakat..

CHEGU ALONG said...

hurmm.. apakah maksud tersirat tu?jeng2..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: pipoq....

Betul seperti yang dikatakan... Kita perlukan ruang untuk memikirkan tentang diri kita agar segala kesilapan atau perancangan dapat diselesaikan dengan jayanye.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: CHEGU ALONG...

Tersirat dan tersurat sebenarnye... Nanti2 saya ceritakan... :)

Mimi Jazman said...

tak nampak macam ade masalah pun.. bagus3!! hehehe.. may ALLAH be with u..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Mimi Jazman...

Cover baik punya... Saya memang macam ni... Takkan tunjuk ada masalah... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...