Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

24 January 2011

Maafkan Saya, Sepuluh Jari Saya Tegakkan... Opsss Susunkan....!!!

Maafkan saya sekiranye kesibukan masa dengan kerja2 yang banyak menyebabkan hadiah2 tidak dapat diserahkan... Dari hari ke hari saya terlampau sibuk dan sukar untuk mengatur pertemuan dengan blogger2 saya yang telah memenangi Contest Chilabaey's Spot tempohari...


Yang ni hadiah untuk Tempat Kedua iaitu Blogger CikBedahLaser....


Dan yang ni pulak Hadiah Misteri iaitu Blogger eMMe....

Insya-Allah hadiah masih saya simpan dengan baik dan Insyallah saya akan aturkan pertemuan tak lama lagi yer... Sebab diaorang ni area Lembah Klang jer.... Minta maaf yer, masa saya amat sikit sangat sekarang ni... Kalau nak post takut pecah menanti belah pulak.... 

12 comments:

eMMe said...

alahai~ dah siap bungkus, dah berabuk dah adiah tu..bile tah nak jumpe bro muz, bz je...takpe2, simpan elok2 ek..hehehe...

cikbedahlaser said...

hmmmm bile eh.. sabtu ni ok ke??
ke ahad??
sy pon nk bergerak cam malas je skrg nih...

Yaya said...

wah bestnyer dpt hadiahhh

Unknown said...

wah..pembalut hadiah warna merah youuu....

Unknown said...

eh..xtuntut lg..sy dah siap guna dah..huhu..:p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Dah lama dah balut, tinggal nak jumpa jer... Buzy sesangatlah sekarang ni... Kalau kat area Damansara ni boleh juga lari kejap... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cikbedahlaser....

Alahai Cikbedahlaser, Sabtu & Ahad ni pun taklehlah... Kena berada di Banting.... Byk benda nak uruskan... :(

Kesian kat awak.... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Leya...

Haa'aaahhh bestkan, sebab diaorang ni merupakan mereka2 yang rajin join contest saya tempohari...

Thanks sebab terjah blog saya.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ::ienafazlyna::

Itu yer pembalut yang ada time tu... Pembalut pun dari IKEA juga... Banyak sikit kalau nak balut.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: E.d.Y...

Belum berkesempatan lagi lah bro... Wahhh dah pakai dah yer... Terima kasih sekali lagi kerana join contest tersebut.... :)

Mimi Jazman said...

pecah?? barang kaca ke??

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Mimi Jazman...

Hehehehe... mana tau ni...!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...