Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

18 January 2011

Aku Dan Dunia Ku... Perlukah Ianya Diubah...???


Setiap detik aku hitung setiap hari... Setiap saat aku atur seperti aku atur setiap langkah ku... Semakin dekat dan semakin menghampiri.... Suatu gombakan besar dalam diri aku dan juga perubahan kehidupan aku untuk meneruskan sisa hidup di dunia ini... 

Semuanye ini atas tuntutan hidup... Tiada siapa yang dapat menolong dan tiada siapa yang dapat memahami betapa tingginye pengorbanan yang aku lakukan untuk melengkapkan tanggungjawap aku di muka bumi ini.... Hanya Allah sahaja yang tahu dan aku cuma akur segala yang tersirat dan tersurat....

Inilah lumrah kehidupan.... Moga ianya adalah terbaik untuk aku...


18 comments:

♥♥ eija ♥♥ said...

amin....
Insyallah pakngah ....

icee-yah said...

KENAPA NI PAK NGAH?EM..PAPE PUN ALL THE BEST TO YOU TAU:)

Hazzy Ishak said...

tingg!!
nampak apple sebijik

pipoq said...

betul tu..sebagai muslim yang beriman kene la percaya pada qada dan qadar..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Insyallah... Terima kasih cikgu...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Icee-Yah...

Ada sesuatu yang akan berlaku dalam kehidupan saya tak lama lagi... Harap ianye jalan terbaik untuk saya dan family... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Ada beberapa biji lagi sebenarnye... Nak satu...???

Chilabaey's Spot 2 said...

To: pipoq....

Memang betul, semuanye dan terbuku cuma kita sahaja yang akan mencoraknye... Insyaallah... :)

eMMe said...

Salam Bro! mE yakin Bro Muz boleh hadapi segalanya...
cekal n tabah kan hati selalu dgn setiap dugaan dan cabaran yg Allah berikan kepada kita...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Insyallah kalau itu yang terbaik... Saya akan tempoh dengan hati yang terbuka. Doakan untuk saya yer, agar segala yang dilalui nanti berjalan lancar.

Blog Eazy Izzuddin said...

insyAllah
life gonna be okay

Unknown said...

insya-ALLAH bro,
wanie tahu bro tentu bole,
buatlah yg terbaik ok

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Eazy Izzuddin...

Insyallah... Itulah yang diharapkan sekarang ni.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie....

Insyaallah Cik Wanie... Saya akan buat yang terbaik... Doakan saya yer... :)

My Airul... said...

tu la lumrah hidup sebenarnya.. tp tu sume dugaan yang tuhan nk bagi kt hamba2 DIA sebelum DIA bg yang lebih sempurna.. semoga segala kerja dan urusan dipermudahkan.. insyaallah..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: My Airul...

Saya setuju dengan apa yang diperkatakan.... Itu yang saya harapkan juga, moga dipermudahkan segala urusan dan kerja yang dijalankan... Insyallah... :)

Anonymous said...

All de best k..
tiap ape yg jd ada hikmahnya.. =)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nem0 o0h Nem0...

Thanks Nemo... Insyallah saya akan buat yg terbaik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...