Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

05 January 2011

Alhamdulillah Dah Masuk 500 Followers Aku Hari Ni...!!!


Alhamdulillah hari ni aku mendapat follower ke-500... Dah masuk 500 orang dah yang join blog aku, walaupun blog yang entah apa2 jer ni... Terima kasih buat Blogger MayMayChantek.... Blog aku bukanlah seperti blog orang lain yang dah beribu raban pengikutnye... Aku tak promote blog aku kat mana2 rangkaian sosial seperti Facebook ker, YM ker dan lain2 sebab aku mahukan ia stand alone dan mempunyai pengikutnye yang tersendiri... 


Mungkin sebab itulah blog aku ni lambat untuk mendapat follower sebegitu ramai.... Kalau korang rasa blog ni berguna untuk korang dan ada manfaat atas apa yang dirasakan baik untuk korang, followlah.... Mana yang suka, ikutlah... Mana yang rasa ianye membazir masa, takyah pandang blog aku ni.... Buat habis duit korang jer nanti pergi CC atau bayar duit broadband.... 

Rasa macam nak buat pembaharuan pulak dalam blog aku ni... Kena banyakkan informasi berguna, tip2 dan lain2 lagi... But not 4 business kot... Belum terniatpun... Nuffnangpun aku letak buat mencantikkan blog aku jer.... 


Blog yang aku wujudkan ini adalah untuk dikongsi bersama, tentang pengalaman hidup manusia di bumi Allah ini, pengalaman yang boleh dikongsi sebagai panduan, luahan perasaan di kala kesunyian, di kala kesusahan, di kala diuji oleh Pencipta-Nya, di kala dirundung malang, di kala memerlukan nasihat dan kata semangat dari korang semua sebenarnye... Setiap apa yang dikomen oleh korang, aku jadikan panduan untuk aku memperbaiki diri, memperkemaskan lagi jadual hidup dan mengatur kehidupan seharian supaya menjadi baik dari yang terbaik... 


Buat follower aku setakat ini, yang tegar dengan blog aku, yang baru berjinak2, yang menjadi silent reader, semuanye aku ucapkan ribuan terima kasih... Koranglah penggerak aku di kala pagi, koranglah peneman di kala kesunyian dan koranglah juga pembakar semangat di kala aku stress.... Thanks again...

14 comments:

eMMe said...

tahniah~ dah 500 folower...
selamat maju jaya di tahun 2011 bro~

Unknown said...

abang muz--
cantiknya header terbaru
abang ada citarasa yang best.. ayu suka sangat

bab follow kan, yang paling ayu minat masuk sini..ada banyak gambar2 cun2....abang photografer yang terbaik...

pic last...i like...........happy jer

♥♥ eija ♥♥ said...

tahniah pakngah.....
nie menunjuk memang pakngah banyak pengikut yang nak tahu kisah hidup pakngah hehe...

blog ja tak boleh chalange pakngah nyer blog hehe...

Blog Eazy Izzuddin said...

congratz bro.....
eazy baru bape je..
hehe

Alin said...

congrats Abg Mus..cantik template baru..camner Abg Mus buat?Leh tunjuk ajar?

N...gambar yg tunjuk peace tu comey..hehehehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Terima kasih... Ini semua pun atas jasa baik korang juga... Moga semua perancangan tahun 2011 ni sukses... Sukses juga untuk awak... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan...

Mana ada cantik Ayu... Itu header orang malas sebenarnye... Takde idea... main tampal jer... :)

Kalau nak tahun, sebenarnye gambar2 di dalam entry blog ni 70% guna iPhone jer... Lagi 30% tu baru guna DSLR & Sony...

Gambar last tulah gambar paling giler saya pose... hehehehe.. Malulah pulak... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Terima kasih Ieja... Awak pun penyumbang dalam list tersebut...

Ish jangan kata macam tu... Saya pun merangkak2 juga... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Eazy Izzuddin...

Welcome bro... Nanti ramailah tu... Sabar... Manalah tahu nanti error macam saya dulu, merasa jugalah dapat followers beribu raban... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Alin...

Jangan puji header tu, header orang malas tu... Serkap jarang jer masa buat tu... Saya pakai photoshop jer, app lain tak reti guna... Kalau Illustrator lagi best... Macam2 boleh buat... Tgh belajar lagi... Yang penting masa buat tu pakai hati...

Alamak comel ker...???!!! Uishhh malulah.... :)

pipoq said...

sejak pertama kali masuk blog bro muz + jadi follower blog ni tak pernah lupa nak singgah setiap hari jenguk kat sini..ceewahh..

apepun selamat maju jaya

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Pipoq...

Alamak bro, dah macam cinta pandang pertama pulak bunyinye ni... Apa2 pun terima kasih bebanyak sebab sudi menjadikan blog saya taklah best sangat ni antara blog pilihan... Thanks again bro... Amat2 saya hargai...

Adeq Saniza said...

Tahniah kerana mempunyai 500follower !

saya tk bleh challenge tp , anda bleh cube tgk link nih .

http://adeqsaniza.blogspot.com/2011/01/kesakitan-hati.html

saye singgah cni and memPOLO anda juge !!!
((:

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Adeq Saniza...

Terima kasih.... Takpe saya dulu pun macam tu juga... Slow and steady... Lama2 ramailah follower.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...