Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

02 July 2010

Aku Tak Dapat Tidurlah Malam Ni.... Lepak Kat Luar Wadlah...



Malam tadi aku takleh tidur pulak.. Selalunye dapat juga lelapkan mata sebarang sejam dua... Entah apasal pulak, panas kot... So, dalam pukul 4.15 pagi aku keluar wad kejap lepak2 bertemankan nyamuk2 yang kelaparan dan tidak berteman....


Sunyi sungguh kat kawasan hospital ni... Kadang2 tu ada juga rasa2 seram, lantaklah aku tak kacau engko... Lagi satu bilik mayat tak jauh dari wad bapa aku... Ada satu hari tu, pukul 2.00 pagi ada staff hospital sorong mayat orang bukan Islam depan wad abah aku... Dan kadang2 tu, black maria polis hantar mayat orang kemalangan ke sana... Selalu juga tengok.... Agak sibuk juga sebenarnye di Hospital Banting....

Buat masa ni aku masih berada di hospital menguruskan abah aku dan juga mak aku... Terpaksalah cuti tanpa gaji aku lagi kali ni... Nak buat macamana, itulah hakikatnye bila ibubapa aku kalau dimasukkan ke dalam wad.... Dah biasa dah, yang penting aku dah jalankan tanggungjawab aku sebagai anak...

6 comments:

Nur -al- Ain said...

pakngah jgn tgk tu sume.. yang mayat2 ni.. demam lak nnt.. sape nk jage ayah mak.. hehehee ;p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur Al Ain...

Dah jadi kebiasaan dah sekarang ni, hampir hari2 ada jer yang disorong ke bilik mayat tu... Insya Allah tak demam, kalau demam Doktor Ain kan ada... Hehehehehe.... :)

Hazzy Ishak said...

dulu selalu jugak dok kat hospital, sebab mak ngah buka kantin kat situ.hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Wah bestnye, mesti selalu skodeng doktor lelaki yang kacak2 setiap hari.... Hehehehe.... :)

Raihanna said...

dah lama rai tak jenguk blog nie..
dah cantik...
header smart tu
hurmm...
alhamdulillah. tanggungjawab sebagai anak dah dilaksanakan..
moga allah membalasnya dengan kebaikan juga... =)
semoga mereka cepat sembuh

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Raihanna a.k.a Dr. Rai...

Alamak iyer ker...!!! Terima kasih kerana masih ingat dgn blog yg tak seberapa ni...

Alhamdulillah, saya masih menjadi sebagai seorang anak lagi yang masih memikirkan tentang kedua ibubapa... Syukur dengan dengan didikan mereka berdua...

Insya Allah, itulah yang saya harapkan sekarang ni... Moga merka berdua cepat sembuh, lagi2 bapa saya sekarang ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...