Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

15 July 2010

Terlalu Banyak Yang Aku Tengah Fikir & Resahkan...!!!



Terlalu banyak yang aku tengah fikir dan resahkan ketika ini... Hampir berserabut otak ini mengusahakannye supaya ianye berjalan lancar dan menjadi teratur... Dalam masa yang sama, keresahan semakin memuncak2, jantung berdebar2 dan aku sentiasa bersiap sedia dan berjaga2 tidak kira waktu dan ketika...

Banyak benda yang perlu dijaga, banyak perkara yang perlu dirancang dan banyak urusan perlu diselesaikan... Disamping masalah2 lain yang datang menimpa2 yang bakal mengganggu aku kelak... Aku serahkan pada takdir sekarang ni.... Kalau itu yang ditentukan, aku akur dan aku terima dengan penuh kesabaran... 

Bagi mereka yang tak kenal erti pengorbanan hidup, apa erti bakti, apa maksud nilai kehidupan, teruskanlah hala tuju anda... Aku dah masak dengan semuanye itu, langsung tiada apa yang hendak aku banggakan... Hampir BENCI menyelubungi diri aku sekarang ni... 

8 comments:

velasrizal said...

relaks bro..take your time..

EMILY Penganti Pamela Anderson Di Baywatch ?

Artzlizan said...

rencah asam garam kehidupan...mematangkan kita melayarinya dengan lebih tabah...

GULAI KARI HAZZY

Puan Ninie said...

kalau itu yg lebih baek sesungguhnya allah tu kan lebih mengetahui kan abg..

ada hikmah di sebalik..kena REDHA..itu akan buat hati lebih tenang..

insyaallah

Chilabaey's Spot 2 said...

To: velasrizal...

Ok bro... Thanks...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: princeduyong...

Betul seperti yang dikatakan... Tapi ada yang dah matang pun macam budak2... Buang tebiat agaknye... hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: mEiZ SHA...

Thanks sis... Segala nye ada hikmah untuk kita berfikir dan menginsafkan diri.... Memang saya REDHA dengan apa yang telah disuratkan pada saya... yang penting tanggungjawab harus diteruskan... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Terima kasih Sis... Saya akan cuba bersabar... segalanye perlu ikhlas bukan untuk menunjuk2... Doakan untuk saya juga yer Hazz... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

Macam tulah kalau kita hidup berkeluarga... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...