Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

12 July 2010

Berita Terkini Dan Sukarnye Untuk Aku Tandatangani...!!!


Sebak sangat malam tadi (12.40 Pagi), setelah difikirkan masak2 dan dibincangkan bersama emak aku dan adik aku Anor tentang situasi terkini abah aku... Satu keputusan telah dibuat sebulat suara setelah doktor menerangkan secara detail kepada aku tentang abah aku.... Tepat pukul 1.00 pagi (Isnin 12 Julai 2010) aku telahpun menandatangani satu surat persetujuan penjaga.... Doakanlah kesihatan abah aku agar semakin pulih...

24 comments:

Hazzy Ishak said...

InsyaAllah dengan izinNya, apa pun terima dengan tabah pak ngah. Hazzy doakan yang terbaik

Khairunnisa' said...

Semoga Allah SWT permudahkan segalanya, insha'Allah. Bersabarlah =)

Miss Izah Mohamed said...

semoga ayah saudara cepat sembuh..a min

eqbalzack said...

bykkan sabar tuan...saya doakan...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Sedih sangat sekarang ni... Tapi taknak tunjukkan depan abah... Saya dah semakin bersedia dengan apa yang akan berlaku sekarang ni...

Tapi doa terus saya panjatkan agar semuanye bertambah baik... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Khairunnisa'

Insya Allah... Itulah yang saya harapkan....
Terima kasih yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Miss Izah Mohamed...

Itulah yang saya harapkan walaupun saya tahu keadaannye sekarang ni.... Saya tak akan putus asa dengan berita yang dah diketahui... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Eqbalzack...

Terima kasih banyak tuan.... Walaupun saya dalam keresahan sekarang ni, kesabaran perlu ada dan jangan mudah putus asa... :(

ciK LyndaWawa said...

sabar bebanyak yee

Nurmala Mazlan said...

Semoga ayah kamu cepat sembuh dengan kehendakNYA

Nur -al- Ain said...

kenape pakngah? ambik air tulang belakang ke? kalau betul mintak pakngah betul2 paham kesan dier..

semoge ayah pakngah cepat sihat..

Kenny De said...

sy kat sine pun mendoakan semoga abah anda pulih dan sihat seperti sedia kala.

Khairul Onggon said...

Banyakkan bersabar, redha dgn apa jua ketentuan Ilahi.. Semoga Allah memberikan rahmatNya pada abah en chilabaeys manelah tau kesihatan beliau nanti makin ok.. :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Lyndawawa Iguana...

Terima kasih... Insyallah...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur Rosalinda...

Insyaallah... Itulah yg saya harapkan... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur Al Ain...

Saya tak benarkan diaorang buat prosedur tersebut atas nasihat doktor juga sebenarnye.. Lagi disebabkan peribgkat usianye... Ada lain perkara serius sebenarnye... Nanti2 lah saya beritahu.. Buat masa sekarang saya serahkan sahaja pada pihak hospital dan takdir Ilahi.... :(

Terima kasih sekali lagi....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kenny Dee...

Terima kasih atas doa yg dipanjatkan buat bapa saya yer... Sangat2 saya hargai... Insyallah saya harapkan semuanye berjalan lancar dan baik akhirnye...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kal Jis....

Terima kasih En.Onggon... Semua kata semangat tersebut saya ambil dan saya sangat2 hargai dengan apa yang telah dikatakan.... Insyaallah sekiranye takdir Allah menyatakan abah saya akan sihat semula, Alhamdulillah... Tapi sekiranye berlaku sebaliknye saya terimanya dengan hati redha... :(

KM7 said...

Saya doakan semoga abah saudara akan sembuh..bersabar menghadapi ujianNya.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: KM7...

Insyallah saya akan akan terus tabah menghadapinye... Terima kasih atas kata2 semangat tersebut, sgt2 saya hargai... :)

Syahida said...

mudah-mudahan semuanya selamat..kuatkan semangat, ya.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Sya Isya...

Insyallah saya akan kuatkan semangat... Terima kasih yer...

No name said...

Doakan yang terbaik.. hope x der apa berlaku.. byk kan berdoa ye...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Lizzie Yasmin...

Insyallah itulah yang saya harapkan sekarang ni... Agar semuanye berjalan lancar... Terima kasih terjah blog saya... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...