Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

30 June 2010

Minum Vitagen Untuk Cepat Membesar Macam Pakngah Yer....!!!!


"Melly..!!! Kalau nak besar macam Pakngah kena minum Vitagen tau..."kata Chilabaey... Lepas tu Melly jawab, "Ok Pakngah, Melly nak Airtegen".... 'Airtegen' tu sama dengan 'Vitagen'...


Yang ni kisah sebelum bapa aku masuk wad... Dah lama terperap dalam draft blog aku ni.... Patutnye dah keluar lama dah tapi apa nak buat bila bapa masuk wad, so semuanye terlupa.... Maklumlah kat rumah aku takde internet... Aku cuma pakai iPhone jer sekarang untuk update...




Time ni aku bawa Melly jalan2 kat Ikano Power Centre, Mutiara Damansara... Macam takde tempat lain nak pergi... Alaaa, dah rumah aku dekat sini, yang jauh2 tu malas nak pergi.... Dengan trafik sesaknye lagi... Kat sini senang dan dekat jer.... Janji datang awal....


Melly memang suka Vitagen, lagi satu senang budak2 nak membuang ehem2 nanti... Takdelah sembelit selalu... Cuba amalkan.... Jangan kata budak2 jer, orang tua pun kalau amalkan memang mujarab.... Takyah nak makan2 pil dan ubat air....


Time ni kononnye dia angkat Botol Vitagen yang besar tulah... Yang kecik suruh aku yang pegang....


Lepas tu, nak pegang botol yang kecik pun malas... Siap suruh sua kat mulut dia lagi... Aduiiii malasnye anak dara sorang ni.... Inilah gelagat Melly....


Haaa yang ni satu lagi perangai dia... Nak minta dukung... Bila perut dah kenyang jer, mulalah minta dukung... Nasib baiklah Pakngahnye besar dan kuat sebab minum Vitagen selalu, kalau tak mahu patah pinggang dibuatnye... Dahlah 18 kilogram.... Mungkin beberapa hari ni akan ada entry lama yang akan aku publish.... Samada autopublish atau aku releasekan dari masa ke semasa...

14 comments:

Hazzy Ishak said...

nak airtegen jugak

Teh Ais Gula Madu said...

saya minum yakult! hehe..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Nak ker??? Boleh sajer, bila mau datang ambik... Kalau budak2 cepat membesar, tak kalau dah berumur cepat apa pun tahu... Cepat kawin kot.... Hehehehe....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Baby Berry...

Itu budak2 zaman sekarang... Zaman saya Vitegen jer... :)

Nur -al- Ain said...

waaaa.. ain pun suke g ikea.. cis, teringin meatball dah!

icee-yah said...

v is for vitagen..me pon minum ari2..huhu..pak ngah..lama tak baca entry happy pak ngah:)

Khairul Onggon said...

v tu fav saya tu hehehe...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur Al Ain...

Hehehehe... Sorrylah tercerita pasal Ikea lah pulak... Takpe nanti2 saya belanja kalau datang sini... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Icee Yah...

Oooo iyer ker... Bagus2.... Jaga perut...

Ni pun entry lama yg dah basi... Masih dalam keadaan tidak selesa lagi di kampung... Bapa masih dalam wad lagi... Selit2 entry happy jer ni...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kal Jis....

Iyer ker... Saya suka yang anggur, yang lain tu kurang sikit... ;)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

comeiiinyaaaaaa anak cedara l0lly =)

Murni Alfathunnisa said...

vitagen? I loike..! 5 botol sekaligus pun bleh...!hehehe..one more..utk yg terasa semacam je condition badan tu..mcm nak demam, cepat2 minum vitagen...insyallah..akan ok.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Miss Lolly...

Pakngahnye tak comel ker.... Terlebih comel sebnarnye... Hehehehehe.... ;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Murni Ishak...

Huiyoooo... Banyak tu kalau boleh sekali minum... Tapi memang kalau badan lain macam, kalau minum Vitegen badan rasa ok sikit.... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...