Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

17 June 2010

Abah Aku Masih Dalam Pemerhatian, Demam Pulak Sekarang...!!!

2-3 hari ni bapa aku demam, menurut doktor penyakitnye tengah berlawan dengan antibiotik yang diberikan... Tapi Alhamdulillah, respond yang diberikan oleh abah aku sangat2 membanggakan... Sokongan moral dan semangat untuk melawan penyakit memang aku kagumi dengan abah aku ni... Malam ni tadi, macam biasa aku bawa makan malam emak aku, dan sebelum balik aku akan cium dulu abah aku dan bagi salam... Tapi malam ni best sikit sebab abah aku menyahut pakai mulut walaupun suaranye taklah kuat mana cuma 'haaah' dan mulutnye juga bergerak seperti menyahut salam 'lamm'.. Alhamdulillah syukur... Dan pagi tadi juga mengikut doktor paru2 abah aku juga menunjukkan tahap kesihatan yang baik, kahak dah berkurangan... So, tak perlu selalu disedut keluar...

Tapi masih demam masa aku tinggalkannye tadi... Harap2 semuanye selamat dan aku harapkan diberikan kesihatan yang sepenuhnye... Insya Allah... Berkat doa semua... :)

12 comments:

atieabie said...

smoga abah chilabaey chat mudah2an...amin..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: atiebie...

Terima kasih... Harap2 macam tu lah... Berkat doa dari kalian semua... :)

Boy said...

Alhamdulillah semakin sembuh

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Boy....

Alhamdulillah syukur Boy... Itulah saya harapkan setakat ni... :)

eqbalzack said...

semoga ayah tuan semakin pulih...
byk pahala tuan jaga ayah tuan tu...
saya doakan semua selamat hendaknya...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eqbalzack

Insya Allah tuan, itulah yang saya harapkan setakat ni... Harapan yang sgt2 tinggi... Supaya dapat bersama dan menjaganye lagi... Mencari Pahala saya tolak tepi dulu yang penting tanggungjawab kpd ibubapa saya selesaikan dahulu... Dah jadi kewajipan bg seorang anak... Lagi2 saya seorang jer anak lelaki.... Terima kasih tuan, saya masih mengharapkan doa dari sahabat handai dan follower saya...

Wawa_Nadwa said...

alhamdulilah..

Nur -al- Ain said...

semoge semua nye selamat .. aminn

ain gune app blogpress for iphone.. kat situ la download gambar and post entry..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa Nadwa....

Alhamdulillah... Dah lepas dah tahap kritikal 50/50...
Berkat doa dan kata2 semangat dari follower Chilabaeys.
Thanks Wawa....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur Al Ain

Setakat ni Alhamdulillah, banyak peningkatan sekarang ni...
Ooo under app yer... Terima kasih ain.... :)

aDfeez said...

semoga ayah smbuh sediakala... amin.. bykkan berdoa dan bersabar.. kuat disamping dia... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Belalang....

Insya Allah saya akan sentiasa berdoa utk kesihatan dan kesejahteraan bapa saya... Thanks bg semangat utk saya dalm menjaga bapa sekarang ni....

Terima kasih sekali lagi yer....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...