Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

28 June 2010

Melly Potong Rambut Lagi... Baru Hilang Demamnye...!!!


Lihatlah siapakah ini..??? Alaaa anak buah akulah Si Melly.... Sepanjang tinggal dengan aku di Banting, dia asyik demam jer kerjanye... Maklumlah sekarang ni musim panas... Malam jer demam, malam jer mesti demam... So, aku ambil keputusan untuk potong rambutnye....


Tapi kali ni best sikit.... Sebab masa mula2 nak pergi gunting dia bersungguh2 kata nak potong.... Bila dah sampai kat kedai, mulalah dia cari alasan taknak potong dah... Aku dah masak dengan budak2 macam ni... hehehehe... nasib baik orang takde....


Jawabnye aku kenalah pangku dia sambil pegang tangannye.... Sebab dia taknak naik kerusi salon tu... Dia kata nak potong kat kerusi menunggu.... Mana boleh....!!!



So, inilah cara terbaru untuk semua ibubapa2 di luar sana sekiranye anak2 anda berikan alasan untuk katakan tidak pada nyonya potong rambut yer... Pegang sama dia macam ni.... Tapi dengan kita2 sekali baju penuh rambut.... Takpe janji dapat potong....


Jangan pegang kuat sangat nanti tangan dia sakit pulak.... Selain tu kita berboraklah dengan dia supaya dia leka dengan apa nyonya tu buat kat dia.... Macam aku, aku selalu umpan Melly kata nak McDonald tak...??? Pasti dia nak punya... Lepas tu katakan nak beli mainanlah lepas ni... Hehehehe... Selamat mencuba....

*Nyonya ni pun satu, muka banyak asamlah... Tapi hati baik.... Ok siap...!!! Berapa nyonya...??? RM5.00 jer....

12 comments:

ida said...

wah murahnyer...
wa...smpai gitu sekali nak potg rambut...

ciK LyndaWawa said...

nape cian sangat muke budak nie

Lia Hasty said...

siannya pakngah.
tp melly cute larh ;-)

Nur -al- Ain said...

tak ikhlas nye muke melly.. nape kalau demam kene potong rambut pakngah?

dh boleh download gambar ke blog gune iphone?

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Ida...

Kat sini memang murah... Dulu pun saya potong kat sini juga... Dulu2 lah.... Ah ahhh, sampai macam tu sekali kali ni.... Hehehehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Lyndawawa...

Muka sedih taknak potong rambut... Mula2 janji iyer2 jer, bila dah sampai boleh pulak taknak... Budak2.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Alaaaa Lia saya dah biasa dengan budak ni... Kena guna psikologi sikit dgn budak2... Lepas tu oklah... Dah dia sekarang saya jaga, kena ikut displin pakngahnye lah... Hehehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur Al Ain....

Muka taknak potong rambut macam tulah.... Hehehehe....

Gambar saya upload pakai pc macam biasa bila balik Damansara (rumah).... Kat iphone cuma masukkan text jer... Ada satu app tu saya dah download, tapi dia kacau layout bloglah... Huru hara jadinye blog saya.... Nasib baik time tu balik Damansara so boleh betulkan balik... Apa namanye entah dah uninstall dah app tu....

Yg Ain cadangkan dulu kena bayarlah... Saya plak masa register kat Apple Machines hari tu taknak gunakan kad kredit, so cuma app yg free jer saya boleh download.. Kalau yg pirate tu ada tapi tak berani nak install nanti warranty void...

Unknown said...

kenapa monyok jer muke dier,
nie mesti kes x nak rambutnya dipotong kan,
hahahahahaha:)

murah tol RM 5 saja,
hihihi

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik WaNie...

Yer betul... Mula2 tu punyalah semangat nak potong rambut tapi bila sampai kat salon boleh pulak dia bagi alasan taknak potong... Apalagi kenalah guna kepakaran pakngahnye dgn budak2...

Memang murah, ada satu kedai lagi kat sini kalau potong atau trim rambut cuma RM2-3 saje... Mula2 tu tak percaya juga.... Tapi itulah hakikatnye....

Nur -al- Ain said...

oo ye ke.. ain install gune installous.. situ free je sume ;p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur Al Ain...

Ooo yer ker... Boleh try ni.... Terima kasih banyak2 Ain... Toche2... Rumbu nandry....?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...