Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

19 June 2010

Maaf Kepada Semua My Follower....!!!

Assalamualaikum kepada semua follower Chilabaey's Spot.... Entry aku sekarang ni kurang menarik dan tiada gambar seperti biasa sebab aku masih lagi berada di kampung dan sentiasa berada di Hospital Banting kerana menguruskan abah aku.... Masuk hari ini dah 13 hari abah aku dimasukkan ke dalam wad... Selain itu juga aku harus juga menjaga mak aku dari segi keperluan hariannye semasa menjaga abah aku...

Alhamdulillah kondisi bapa aku buat masa sekarang dalam keadaan baik dan dah mula mahu bercakap walaupun apa yang hendak dia katakan tidak jelas disebabkan keadaan paru2 nye yang masih tidak kuat... Manakala luka 'backsore' nye semakin menunjukkan tanda2 sembuh... Bila nurse buat dressing terdapat darah yang keluar dr luka tersebut, itu menunjukkan tanda2 positif kulit dan daging tumbuh semula...

Aku terima segala ujian dan dugaan selama ini dgn penuh tabah dan aku akan sentiasa menguruskan kedua ibubapa aku tanpa memikirkan segala kesukaran dan masalah2 sampingan yang menimpa aku setakat ini... Aku dah penat memikirkan hal orang lain, penat nak berkata2 lagi tetapi sama juga keadaannye... Pusing2 pun akhirnye ke aku juga... Tiada siapa akan membantu aku setakat ini dan bagi aku, aku dah biasa dgn keadaan tersebut dan juga dah dapat menjangkakan...

Apa2 pun terima kasih banyak kepada wife aku yang banyak berkorban dan bersabar dgn situasi family aku sekarang ni... Kesian aku kepadanye sebab sebab aku terpaksa abaikan seketika dirinye buat ketika ini... Terpaksalah dia menguruskan dirinye sementara aku berada di kampung...

*nanti abang belanja Laptop satu yer... Nak MacBook Pro 15' atau 17'...??? Nanti yer bila semuanye dah selesai dan abah dah bertambah baik yer... ;)

22 comments:

eqbalzack said...

takpe tuan...uruskan yg penting2 dulu...
nanti boleh update...
semoga cemuanya berada dalam condition yg tip top....

Affan Ruslan said...

Salam ziarah.
Syafakallah.
Takpe2, usahakan yg lebih penting dahulu.

Lia Hasty said...

siannye kat pakngah.
bykken bersabar k.
dugaan tuhan semua nie.
kene byk doa .
setelkan hal yg pntg dulu.

;-) keep smile

Nur -al- Ain said...

isteri yang baik macam isteri pakngah mesti memahami.. pakngah jgn risau ye.. tapii macbook 17' tu kalau makngah taknak, bagi kat sini pun boleh ;) heheeee.. gurau je..

pakngah kene senyum jugak tau ;)

erolnukman said...

saya pun nak macbookproo 15"..hahaha

Boy said...

MacBook Pro 15' tenkiu... :P

MAZHA said...

salam, teruskan khidmat anda dengan sabar dan redha....semoga semuanya o.k...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eqbalzack

Alhamdulillah bapa saya semakin pulih... Update lebih kurang jer pakai iPhone... Tak berap puas sebab tak dpt upload picture macam selalu.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Affan Roslan

Terima kasih kerana membaca blog saya... Betul yang penting usaha yang diteruskan.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer

Insya Allah Lia... Kena banyak berdoa sekarang ni....
Apa2 pun saya akan sentiasa tersenyum dalam apa keadaan sekali pun... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur Al Ain

Alhamdulillah saya mempunyai wife yg sangat2 memahami tentang keadaan family saya dan juga sgt2 bertanggungjawab... Syukur....

Nanti kalau dia tak nak Mac Book tu saya bagi kat awak yer Ain... Hehehehe..... ;p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: erulnukman

Ohhhh nak juga yer... Insya Allah kalau saya kaya nanti yer... Saya sedekah sorang satu Mac Book.. Doa2 kanlah yer....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Boy...

Jangan kata 15', Mac Book 17' lagi saya bagi nanti... Tapi tunggu saya jadi jutawan dulu yer.... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Admin My J SSU...

Insya Allah... Itu juga yang saya harapkan.... Terima kasih.... :)

Unknown said...

tak pa pak ngah tumpukan perhatian pada ayah yang tak sihat tu yer.. semoga ayah pak ngah akan cepat2 sembuh k

Unknown said...

salam abang...salam berhujung minggu

alhamdullilah..lega rasanya bila abah dah beransur pulih, memang yang kesiannya si ibu kita bila berkampung di hospital

semoga abang sentiasa tabah...kuatkan semangat...supaya abah bersemangat melawan penyakitnya...

untuk wife abang tu...Ayu pasti dia isteri solehah...memahami situasi yang berlaku....(bagi ring,emas 916...sure si wife tertawan...)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ

Insya Allah Jibam, itu yang saya harapkan... Tai sekarang ni alhamdulillah abah saya semakin baik...

Jibam pun sama, selamat menguruskan majlis yer nanti... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman..

Terima kasih Ayu atas segala nasihat dan kata2 semangat utk saya... Insya Allah semuanye akan selamat dan bertambah baik hendaknye...

Itu pun atas doa dari kalian juga... Dan itu juga harapan saya buat masa ini... Semoga semuanye berjalan lancar dan harapan agar dipermudahkan segala urusan dalam menguruskan abah saya ni...

Terima kasih Ayu.... :) [Saya mampu tersenyum sekarang]...

Linglung said...
This comment has been removed by the author.
Linglung said...

Macbook Pro?? berbaloi-baloi :))

Semoga ayah lu cepat sembuh.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Comment Deleted...

Alaaaa jgnlah delete2... Tak bestlah macam tu... Hehehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Linglung

Memang berbaloi2.... Terima kasih bro....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...