Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

10 October 2009

Terlangsai Sudah Hutang Ku....

Langsai juga hutang aku dengan 3 orang blogger ni.... Kerana kesuntukan masa, aku terpostpone untuk hadiah blogger yang aku janjikan... So, pagi semalam (Jumaat) aku pun luangkan masa untuk ke pejabat pos... Mula2 tu nak pergi Pejabat Pos kat Ikano, lambat sangat pulak bukanye... pukul 10.00 pagi baru buka.... uiisshhh lambat2.... Terus gerak kat Pejabat Pos Taman Tun Dr. Ismail (TTDI).... Cuma parking tu susah sikit... kena pusing2 2 ke 3 kali baru boleh dapat....
3 bungkusan tu aku tak tahulah sampainye bila.... 2 blogger Lembah Klang dan seorang lagi kat Perak.... Buat Blogger JIVEBUMZ, Blogger Hazzy Ishak dan Blogger EJA.... Tunggu kehadirannye yer.... Hadiah yang tak seberapa dari 'Chilabaey's Spot'.... Mungkin aku akan adakan beberapa lagi contest untuk blogger2 aku lepas ni... Saje untuk amal jariah....

10 comments:

joegrimjow said...

dlu past nak bagia diah ni la plg susah
huhuk

♥♥ eija ♥♥ said...

hehe i'will
tq pakngah

Lia Hasty said...

nanak jugak..
x kire..
uwa..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: joegrimjow...

Yaaaaa.... betulllll.... Hehehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cik eja^_^...

Tunggu jangan tak tunggu... Maaf hadiah tak best pun... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Kalau nak email add... baru boleh bagi... hehehe.... :p

farish izaryl @izreez said...

nk gak adiah bro hehehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: farish H...

Alaaaaaa Rizz... terlepas lagi awak kat contest saya ni.... Lain kali yer... jgn sedih bro.... nanti akan ada lagi... :)

Unknown said...

hadiah dah diterima terima kasih banyak2 yer tuan tanah :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ...

Ok.... Terima juga akhirnye... Takut juga kalau2 tak sampai.... Dapat color Kayu yer.... Yang lain tu semestinye dapat color Hitam dan Merah.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...