Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

27 October 2009

Siapa Nak Hadiah Lagi... !!!!

SIAPA NAK HADIAH.....????
Hari aku baru buka dan mulakan rutin memblog aku setelah sekian lama aku tinggalkan.... Sejak 18 Oktober - 26 Oktober 2009 (alaaaa 8 hari jer.... tapi dalam hati aku memberontak di sana sini....).. tapi dalam masa yang sama juga aku selalu juga check blog2 korang pakai phone.... sure tinggi bill aku bulan ni.... Ok... apa2 pun aku telah mula memblog semula, tapi slow2 sikit sebab banyak juga kerja lain aku kena settlekan dalam minggu ni....
Start2 jer memblog balik dah ada gambar hadiah..... Mesti korang suka ni.... Oppsss tunggu yer, aku belum lagi berkata apa2 statment mengenainye.... aku bagi hint2 jer..... Apa2 pun korang rajin2lah masuk blog aku ni..... untuk mengetahui perkembangan semasa.... Banyak tu.... nak ker....???? So, tunggu........

18 comments:

♥♥ eija ♥♥ said...

nak try lagi pak ngah hehe...

Unknown said...

tak sabar ni nak masuk contest ni...

Unknown said...

tak sabar ni nak masuk contest ni...

Hazzy Ishak said...

nak nak...

Puan Ninie said...

WAAA ADA contest laaa..:)

Lia Hasty said...

murah rezeki betol muz nie..
suka kasi adiah kt org..

eazy insyira said...

nk jugak.
hehe
welcome back bro~

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

cepatin! =P

Miss Hirose said...

nk adiah!!
nk adiah!!
xkire!!ngeeee

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cik eja^_^

Try jangan tak try yer.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: zlan...

Bawak2 bersabar yer... nanti terkejut nanti.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To (2nd) : zlan...

Bawak2 bersabar yer... nanti terkejut nanti.... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Nak jugak.... hehehe... cuba2 lah nanti yer.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: mEiZ SHA

Sila tunggu apa dia nanti yer... saje nak buat suspen.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Alhamdulillah murah rezeki saya nanti... boleh berOldTown nanti... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eazy...

Silalah ambil nanti... hehehe.... tunggu yer.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™

Lama tinggalkan blog, rasa gatal tangan sebenarnye... so settlekan apa yang patut dan mulakan memblog semula dengan segera.... sekarang ni barulah lega rasanye..... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss hirose....

Nak juga yer..... tungulah kemunculannye.... hehehe.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...