Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

05 October 2009

Jawapannye Adalah....!!!!

APA YANG KORANG NAMPAK.... AGAK SUSPEN JUGA YER.... MALAM JUMAAT PULAK TU.... TENGOK BETUL2....... I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I V
Inilah yang aku maksudkan...... bukan benda yang di atas tu... itu tong sampah dengan sampah2nye.... hehehehe.... mula2 tu aku sendiri pun tengok benda yang sama.... siapa pulak yag duduk kat situ sambil intai2 tu.... tapi static jer kedudukannye.... adalah dalam 15 minit aku usyar benda tu.... Tiba2 benda lain pulak yang bergerak tapi di tingkat bawahnye.... Oiiih... ini lagi dahsyat misterinye..... Hantu dah lepas dari rantainye.... Pakai tudung putih lagi..... Yang aku tengok dari tadi kat tingkat atas tu bukanlah hantu, tapi sebenarnye yang kat tingkat bawah tu.... Ngeri siuttttttt........ Nak jadikan cerita malam tu, wife aku lepaklah kat balcony rumah aku tengok ke bawah rumah sebab ada bunyi bising kat area parking...... tak lama lepas tu wife aku panggil aku keluar, aku pun bergegas keluar untuk membusy bodykan diri.... Wife aku tunjuk ke blok berhadapan blok aku.... kat area lift.... Mata aku terus je pandang kat benda yang atas tu.... last2 tu aku lari ambil kamera dan tukar ke lens panjang..... tu yang baru nampak apa yang wife aku pandang tu.... satu pergerakan manusia..... Amboi couple melayan perasaan 'ringan2' rupanye..... Takde ke tempat lain dia nak pergi, cubalah buat tu kat area taman kat bawah rumah aku ni ker... senang sikit aku report.... Kalau ikutkan pandai jugalah diaorang cari port..... kawasan jarang takde orang.....

Mula2 tu rapat2 jer.... Tapi sebelum tu masa tengah duduk tadi tak tahulah apa yang di orang buat....

Dah berpeluk pulak...... Sayang abanglah katakan....

Lama juga aku perhatikan dan sempat juga snap beberapa picture untuk korang tengok..... time tu dekat pukul 12 malam juga.... Malam Jumaat lah katakan.... Tak senonoh betul... yang bestnye budak perempuan tu bertudung pulak tu.... kalau dah nak buat macam tu, tanggallah tudung dulu... hormatlah sikit..... dah alang2 buat dosa..... dekat pukul 12.15 tengah malam, barulah diaorang melabuhkan tirainye.... bukan labuhkan apa2 yer, sebab aku tak nampak dah ke mana diaorang pergi... Kalau kena kat blok aku tadi dah aku sendiri inform guard.... Jangan Ikut Perangai Macam Ni Yer....

28 comments:

Miss Hirose said...

waaa dasyatnyeee

jai@jezz said...

maik aih....!! anak sapo la tu...~ kojer buat apo la tu... ishk..~ ishk..~

FR said...

burok gler prngaii .

Hazzy Ishak said...

janji tak buat!

joegrimjow said...

haha
stylo laaa
ishh
aksi tangga

shal said...

la hai...
mmg dasat la 'hantu' tuh!
isk3...

cikwana said...

ade bakat terpendam jadik paparazi nih...hihihi

Lia Hasty said...

ish selalu yang bertudung selalu wat perangai kan..

♥♥ eija ♥♥ said...

eiiii..
buat jatuh maruah orang yang pakai tudung jer..
sakit hati bila baca tentang orang mcm ini.. :(
tq pakngah ingatkan..

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

argh tak kira salah jawapan ker betul ker...mau hadiah jugak...

wawawawawa =D

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

ni kalu edisi siasat ntv7 ada lagi ni leh masuk tb nih...

apa ke jadahnya mereka buat itu...kata hos tb itu

sekian =D

Mohd 'Azim Kamaruzzaman said...

hurmm..
wat rosak imej wanita2 bertudung je..
manusia mcm ni r yg merosakkan agama kite sendiri..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss hirose...

Lama tak singgah.... Dasyatkan... diaorang ni tak ingat mati kot... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: jai@jezz...

Apa lagilah kerje nye kalau tak ehem2 di waktu malam.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: fathiahRAIHANA....

Burok lagi dari beruk... Nak buat macamana, tengah berkasih...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Alhamdulillah... Jangan buat yer... Nanti dah kawin buatlah dengan sebuat2nye... hehehe.... hadiah akan sampai dalam minggu ni juga... tunggu.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: joegrimjow...

Aksi lift tu bro.... takde kerja betullah budak2 sekarang... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: shal...

Lagi teruk dari hantu sebenarnye... ish.. ish... ishh...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cikwana...

Peka pada persekitaran sebenarnye... kalau jadi paparazi pun best juga... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Tulah pasalnye... Buat malu orang lain jer yang bertudung... sebab nila setitik, lain yang terpalit sama... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cik eja^_^

Nak buat macamana... culture shock sebenarnye... dapat pakwe macam salman khan agaknye... lupa diri seketika... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™

Alamak Nuar, hadiah tak disediakan dalam entry kali ini... Nanti saya buat yang lain pulak yer... Jgn tak join pulak... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™

Edisi siasat dah takde, tapi tag line baru ada : Ape ke he nye..!!! Hehehe.... Hosnye Anuar K.... Buleh...???

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Duke Luce Dell'amore

Betul tu Jim... Diaorang ni lah yang buat agama kita sekarang ni rosak... Walaupun secara tak langsung.... :(

eazy insyira said...

gile la.
kantoi bodo jew
tak patot tak patot

Unknown said...

amik ko beromen lagi.....yg pakai tudung kekeadang lagi teruk dari free hair...kat situ pun jadik....haha

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eazy...

Tak takut betul diaorang ni... Itulah kalau kantoi tak pasal2 jer kene cekup...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: POSH76...

Bergantung pada hati masing2lah... kebetulan yang bertudung tu yang kita nampak, tu yang buat kita kata macam tu... sebab nila setitikkan... yg lain dapat nama.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...