Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

27 October 2009

Hadiah Untuk Apa Yer....?????

Hadiah yang dinantikan oleh sesiapa sahaja....!!!!
Bila tengok hadiah pasti ramai yang mengimpikannye..... Macam aku jugak...... Ada 5 hadiah besar dan 2 hadiah lagi saiz kecil...... 2 type ni merupakan lain2 kategori..... Yang besar adalah kategori dewasa dan hadiah yang kecil pula untuk kategori kanak2 bawah umur..... Hehehehe.... macam2 betullah Chilabaeys ni...... Kalau nak kasi tu, biarlah adil dan saksama..... bak kata orang tua2.... tapi aku orang muda so, suka akulah nak kategorikan macamana..... Hadiah ini adalah untuk mereka......... seperti di bawah ni............ :
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V
Untuk family mertua akulah..... hehehehe....
Gambar family semasa hari raya di Ipoh tempohari..... yang aku framekan sebelum raya Deepavali hari tu..... yang mengkelam-kabutkan aku minggu tu..... Inilah hasilnye..... Yang ni projek bapa mertua aku dengan aku.......
Maaf yer kawan2 blogger sebab buat suspen jer untuk korang..... Jangan risau dan marah, nanti aku akan adakan lagi contest untuk kalian mendapatkan hadiah dari 'Chilabaey's Spot'..... Aku ni kan pemurah..... suka sedekah kat kawan2.... dan bak kata Blogger Anuar Kamaruddin, aku ni dah jadi Duta Barangan IKEA....... Suka hati Nuarlah..... janji title yang baik2, bukan yang mengarut sudah..... Apa2 pun terima kasih kerana sudi masuk ke blog aku ni.... Tohche2.....

10 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

kehkehkeh =P lilin ikea masih simpan byk lagi...sayang hokey mahu bakar

♥♥ eija ♥♥ said...

:)
tak pee bukan untuk orang lain juga,,,
family pakngah...

Unknown said...

owh patut la dah jadik duta IKEA bleh la kasi diskaun nanti untuk saya yer hihi

eazy insyira said...

kekeke =)
tertipu sudey.
takpe.ttp bace blog ni ape.

Lia Hasty said...

hehe duta ikea ek..
hek hek

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™

Alaaaa Nuar, pakailah lilin tu.... nanti basi langsung tak berbau nanti.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cik eja^_^

Yerlah... betul tu... semestinye... Tq.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ....

Boleh kalau nak diskaun, tapi diskaun tiket parking jer... ok... hehehe :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eazy...

Maafkan saya yer.... buat macam tu.... Thanks sebab sudi menjadi pembaca yang setia.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer....

Nuar punya kerjalah ni... sebab banyak hadiah bagi kat blogger barangan IKEA..... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...