Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

01 October 2009

Cari Hadiah Untuk Pemenang....

Hari Selasa (29/09/2009) hari tu, aku ke Ikano dan IKEA untuk cari hadiah untuk 3 pemenang blogger aku tempohari.... Hadiah sebenarnye dah ada dah... tapi bila tengok macam tak best jer untuk diaorang... So, kebetulan wife aku pun memang nak ke sana, aku pun usyar2lah barang apa yang boleh dijadikan hadiah....
Aku dengan wife yang rajin sangat nak bershopping.... hurmmm...
Jalan punya jalan, ternampaklah satu barang tu yang aku rasa boleh dijadikan hadiah khas dari aku nanti... aku beli tiga terus sebab ada 3 pemenang kan... dan mungkin akan disertakan dengan hadiah hari sekali kot... tengok macamana.... lega dah ada hadiah untuk diaorang... Tinggal nak balut dan post je minggu ni....

Makan hotdog dengan soft drink....

Dah settle apa yang dicari, kitaorang pun keluar dan sambung pulak aktiviti makan pulak.... Lepak kejap kat cafe IKEA sambil makan2.... Aku makan karipap Ikea dengan soft drink, wife aku ambil hotdog Ikea dengan soft drink dan adik ipar aku ambil 3 hotdog dan soft drink.... ishhh2... kuatnye makan.... take away karipap Ikea 1/2 dozen lagi bawak balik....

Wife aku dengan menunye....

EE dengan 3 hotdognye...

Dekat pukul 9.30 malam juga aku balik rumah.... Sampai rumah ingat nak layan DVD yang aku beli semalam, malas pulak.... Last2 tertidur.... pukul 1.00 pagi terjaga dan teruslah mata tak boleh lelap... apalagi akupun updatelah blog....

Dan kepada 3 pemenang aku hari tu.... iaitu Blogger JIVEBUM, Blogger Hazzy Ishak dan Blogger Cikgu Eja..... Tunggu kehadiran hadiah dari aku nanti yer... hadiah tak seberapa untuk blogger aku.... Tunggu.....

10 comments:

YanTzAnabella said...

alorr..napee tka tau dapat adiah nie...hahah

Lia Hasty said...

diorg dpt hadiah ape tuh??

♥♥ eija ♥♥ said...

terharu saya pakngah :) sampai ke IKEA tuu.. saya pun tak penah sampai situ lagi :) terima kasih banyak :)

Hazzy Ishak said...

wahhhhhh sampai IKEA tu...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: YanTzYanTtiE

So, lepas ni kenalah selalu lawat blog saya yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Adalah... biarkan rahsia... hadiah biasa2 jer... murah2 jer... hehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cik eja^_^

Takdelah best sangat pun tempat tu... dekat dengan rumah, tak sampai 10 minit pun... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Alaaaa rumah saya dekat sangat dengan IKEA, sebab tu singgah kejap... barang murah jer... :)

Wawa_Nadwa said...

tahniah kepada pemenang.
sekian.






hiks!
tiru gaya nuar komen.
=P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Tahniah2... Hadiah tak juga dapat lagi... hehehe...

Ooooo tiru yek..... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...