Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

29 October 2009

Lepak Melepak... D' Sri Damansara...

Sejak kebelakangan ni, aku suka betul melepak malam2 kat kedai mamak.... Tapi bukanlah sorang2.... selalunye mesti ada wife aku atau anak buah aku Intan.... Selalunye mesti bertiga..... Wife aku ni jenis susah nak makan kat kedai mamak.... setakat ni yang aku tahu ada 3 buah kedai mamak jer yang dia boleh masuk...... Satu kat Restoran Mahbub di Damansara Damai... Ke-2 di Restoran Makbul di Taman Tun Doktor Ismail (TTDI) dan ke-3 di Restoran Al-Safa di Sri Damansara..... Kalau yang lain2 tu langsung dia taknak.....
Boringlah tu tunggu makanan yang dipesan tak sampai2..... Order maggi goreng jer tapi lambat sangat.... takpe sebab orang ramai malam tu.....
Kalau aku, restoran mana pun aku pergi tapi aku kena masuk tandas dia dulu baru aku makan kat situ.... Sebab kalau tandas kotor maka kakitangan restoran tu juga tidak bersih secara teorinye.... Kalau dah masuk tu jawabnye aku minum jer, itu pun air tin atau botol tanpa gelas ais.... hehehe..... nanti sakit perut baru tahu.... itu cara penilaian aku tentang restoran2 mamak di Lembah Klang.....

4 comments:

eazy insyira said...

kalau yg takde toilet cmne?

Murni Alfathunnisa said...

Hurm...betul2..toilet tk bersih nk makan pun hilang selera...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eazy.....

Kalau takde toilet tu lagilah bahaya dan kotor.... sebab diaorang senang2 je wiwi kat mana2 diaorang suka.... eeeee.... gelilah.... silap2 tepi kuali goreng maggi jer.... mak aiii tak sanggup nak pergi lagi.... uwekkkk....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: siti murni....

Memang, itulah yang saya buat dulu... pergi tngok toilet dulu baru order makan..... eeeee..... gelinyeee.... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...