Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

08 October 2009

Hadiah Untuk Blogger Aku....

Seperti yang telah dijanjikan.... 3 pemenang 'Chilabey's Spot' tempohari akan aku berikan hadiah yang tak seberapa untuk mereka... Punya takde masa untuk aku menyiapkan sebab banyak sangat benda aku kena settlekan.... Last2 malam kelmarin lepas baru aku sempat membalutnye... Tinggal nak pos sahaja sekarang ni... Pagi tadi aku ke Pejabat Pos Taman Tun Dr Ismail ambil form Pos Laju.... Tadi aku tulis nama dan alamat mereka... Memandangkan benda yang akan aku kirimkan ni fragile, terfikir pulak aku untuk mencari cara untuk tidak pecah....
Merayau pulak semula ke area TTDI tu cari kedai alat tulis.... Beli plastik Bubble semeter dan sampul surat.... Mula2 tu nak beli sampul yang ada plastik bubble, boleh pulak habis kat kedai tu... yang tinggal yang saiz kecik.... tulah sebabnye aku cari alternative lain ni....
So, malam ni aku wrap dan esok Insya-Allah aku akan poskan.... hehehe... maaf lambat.... lambat yang amat sangat.... Minta2 mereka berpuas hati bila dapat walaupun barangnye tak seberapa best pun... Cuma untuk tanda persahabatan antara Blogger.... So, Blogger Jivebumz (pos ke Shah Alam), Blogger Hazzy Ishak (pos ke Bangi) dan Blogger Eja (pos kat Changkat Jering).... Tunggu.............

16 comments:

joegrimjow said...

nakjugakkk

Chilabaey's Spot 2 said...

To: joegrimjow...

Boleh.... bagi alamat.... :P

eazy insyira said...

wah.
klu joe boleh
eazy pown nk jugak
hahaha.
abehla bro =)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eazy...

Ajak2 ayam sebenarnye.... bagi alamat... hehehe....

Wawa_Nadwa said...

waaaahh,
best nye dapat hadiah..
heee..
mmg ske pembalut hadiah tu ehh??
=P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Sukalah juga sebab ada multi function... yang bunga untuk perempuan dan yang belakangnye untuk lelaki... mahal tu, beli kat IKEA... IKEA lagik... hurmmm.... :)

MuMMy 2 Haqq said...

aduhh..nak jugak..

Unknown said...

yea yeaaaa dapat adiah!! yariva aggere anggereeee

hikhik sambil lompat2 guling2.. mekasih yer tuan tanah nanti kalo ade rezeki lebih buat contest lagi yer :)


saya tak sabarrrrrrrr tunguuuuu hihi tetiba jadik tak sabar plak yer

Chilabaey's Spot 2 said...

To: MuMMy 2 Haqq...

Alamak dah terlambatlah... nanti selalu2lah ke blog saya... pastinye ada saje hadiah yang akan diberikan... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ...

Kononnye nak poskan by hand... tapi masa takdelah nak ke Shah Alam... Kalau pergi pun selalunye ke Seksyen 9, rumah kakak ipar...

Takpe apa2 pun esok saya akan poskan... Insya-Allah....

Sukalah tuh... :)

Hazzy Ishak said...

tak sabar nak tgk hadiahnya...

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

tima kaseh, nnt sy kasi alamat rumah utk diposkan yer... =P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Alaaaaa bukannye hadiah best pun... Tunggulah yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™

Iyerlah tu.... Entah alamat apalah yang nak dibaginye nanti... :p

♥♥ eija ♥♥ said...

hehe.. tq pakngah ;)
lambat pun tak per hehe..
eiii tak sabarlah pulak hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cik eja^_^

No hal lah... sorry lambat yer... tak payahlah nak tunggu sangat... bukan best pun hadiahnye... cari last minit... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...