Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

13 October 2009

Dating Dengan Seseorang... Hehehe....

Aku baru je lepas balik dari KL Sentral ni..... Mengantuk sangat dah.... pukul 4.15 pagi dah keluar rumah..... Sebabnye..... Ni yang aku nak ceritakan ni..... Lepas je meeting kat Sri Damansara, aku terus ke KL untuk beli tiket KTM ke Ipoh.... Bukan aku yang punyalah.... Adik ipar aku nak try naik train pulak.... So, bergegas ke KL Sentral pulak.... Sebelum tu aku ambil anak buah aku Intan untuk temankan aku... Sebab jalan yang sama untuk ke KL..... Oklah juga cara pembelian tiket kat kaunter KTM tu... Bukan kaunter biasa tapi Kaunter Antarabandar.... Macam kaunter antarabangsa pulak sekali pandang.... Tiket untuk pagi ni pukul 5.30 pagi.... Second class RM22.00 sahaja.... Settle 2 kerja.... Tinggal satu lagi.... Nak hantar gambar untuk dicuci di Jalan Ipoh..... Bergegas pulak ke Jalan Ipoh.... Bukan Jalan Ipoh yang dekat ni, tapi yang hujung sekali..... Nasib baik KL tak berapa sesak.... Sampai kat kedai cuci gambar, ramai pulak tengah tunggu giliran untuk download gambar masing2.... Kali ini aku hantar sebanyak 200 keping saiz 4R dan 8 keping saiz 10R.... Ada projek sikit untuk family.... Bila siapnye... Hari Rabu.... Tempat aku hantar ni untuk photographer2 macam aku ni.... Jarang orang biasa setakat 36 keping hantar sebab terpaksa tunggulah.... Selesai sahaja kat kedai tu, perut mulalah lapar.... Intan cadang nak makan lauk2 kampung dan cadangan adalah di Kg. Baru.... Cantik juga tu, lama dah tak makan kat area situ....
Restoran Dulang menjadi pilihan kitaorang kali ini.... Tapi makan takdelah dalam dulang....

Yang ni aku yang punya.... Asam pedas ikan pari, sayur bayam dan telur dadar....

Yang ni pulak menu dari Intan... Ikan merah masak lemak kuning, sambal kentang dan sayur touge.....

Airnye sirap biasa dan sirap limau taknak biji.... aku punyalah tu...

Aku tengah ambil lauk pun dia snapnye.... Takde kerja punya budak... Masuk sekali mamat tu... Macam terkezut jer...

Lokasi restoran tu terletak di persimpangan masuk Jalan Dewan Sultan Sulaiman, Kampung Baru.... Dah lama aku tak ikut jalan ni.... Dah banyak perubahan yang telah dibuat di sini.... Kitaorang balik dari Kg. Baru dalam pukul 1.30 tengahari.... Sambil2 tu berborak macam biasalah aku dengan Intan... tentang masalah2 yang berlaku kalau ada... Cerita tentang kehidupan dan macamana nak mengharungi perjalanan hidup di dunia ni.... dan macam2 lagi... Sampai Damansara terus hantar dia balik rumah di Damansara Damai... dan aku ada beberapa perkara lagi yang kena settlekan.... Sampai saje rumah terus lelap tak hingat donia dah... hehehe....

14 comments:

Unknown said...

wah nampak sedap tue,
bilalah dpt ke sana kan,
dah lama giler x trun kl,
hik hik hik....

bila mau dating sesama plak nie,
hhurm..:)

♥♥ eija ♥♥ said...

hehe...
bestnyer makan pakngah...

Hazzy Ishak said...

lauk penuh..sampai tak nampak nasi..hehe


*hadiah dah terima semalam, thanks ;)

Lia Hasty said...

sedapnye nasi berlauk tuh..

farish izaryl @izreez said...

cedapp ni

farish izaryl @izreez said...

cedapp ni

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie....

Lama yer tak turun KL.... Kalau turun tu contact2lah saya boleh dating together-gether.... Lagi ramai lagi seronok... hehehe....:)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cik eja^_^

Makan memanglah best.... Lagi2 kalau tempat yang dituju tu sedap... mahu hari2 ke sana....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Yerlah baru perasan... Lauk lebih dari nasi.... Kena tambah nasilah pulak lepas tu... hehhe...

Hadiah dah sampai yer... Ok, ingat tak sampai2... takut juga.... nanti awak marahlah pulak.... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Sedap juga tempat tu... Bila nak datang KL ni.... Boleh belanja makan kat sini... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: farish H...

Memang sedap... lagi2 kalu dapat makan free.... Bila nak belanja...

Chilabaey's Spot 2 said...

To 2nd Time : farish H...

Memang sedap... lagi2 kalu dapat makan free.... Bila nak belanja... :p

Miss Hirose said...

waaa jahat...
terliur tgk asam pedas ikan pari..
my peveret..uwaaaaaaaaaaa

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss hirose....

Alaaaa janganlah cakap macam tu... Nanti kalau kita gathering saya belanja asam pedas yer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...