Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

04 March 2013

Promote Ikhlas Dari Aku : Cool Dolly Orange.... Girls Tentu Suka...



Selamat pagi Jumaat... Lewat pulak hari ni untuk update blog... Padahal takde idea nak buat entry baru... Dalam dok bawak kereta tadi, terfikir pulak untuk aku buat sesuatu yang bermakna dalam blog ni... Teringat seorang sahabat blogger aku yang buat business online.... Apa salahnye aku review sikit tentang website tersebut... Kalau perempuan2 yang minat buat belian online aku rasa di sini salah satu tempatnye... 



Website ni ada dinamakan Cool Dollly Orange... Business agak lama jugak... Berpusat di Penang... Owner nye aku kenal sejak aku mula2 berkecimpung dengan dunia blog ni... Antara blogger favorite aku dulu, kini dan selamanye... Heehehehee.... Macam ahli politik... So kalau korang nak tengok apa yang ada dijual oleh beliau, korang boleh terjah terus di link2 di bawah ini yer... 

FB Account : Cool Dolly Orang
Blogspot : Cool Dolly Orange

Tak rugi pun tengok apa yang ada, kalau berminat boleh beli dan contact terus... Jangan pulak order kat aku, aku takde kaitan atau ambil komisen bagai, cuma lepas ni kalau sesiapa yang nak minta aku review business atau promote sesuatu yang bagi aku boleh menjana pendapatan korang, Insya Allah aku akan review sebaik mungkin... Takyah nak upah2 kat aku, aku tolong ikhlas...

Kat bawah ni antara design2 baju yang perempuan2 suka... Kalau lelaki pun suka tak tahulah aku... Macam aku, aku suka tengok jer... Lepas cuci mata, bolehlah cuci duit pulak yer....


Design Vintage - Bunga2 lagi... Yang ni aku suka tengok...




Banyak lagi barangan yang dijual sebenarnye.... Kalau aku letak dalam blog aku ni, nanti tukar owner pulak.... So, kalau nak tengok barangan seperti pakaian, barangan perhiasan lain boleh terus ke website beliau yer... Kalau malas nak scroll atas balik, sekali lagi korang boleh tekan di link kat bawah ni... Selamat membeli dan berhujung minggu.... Adios...



FB Account : Cool Dolly Orang
Blogspot : Cool Dolly Orange



3 comments:

Lia Hasty said...

thanks pakngah.
banyak kali sangat dah review blog lia.
lia yang terupdate blog sebenarnya.

Chilabaey's Spot said...

To: Clara Emily Cancer....

Mo man tai... Cewah cakap cina pulak...

Takde hal, seperti yang saya katakan di dalam entry ni... Tolong ikhlas bg sesiapa yang nak berniaga... :)

Nonika Fujiwara said...

Great blog actually. Keep it up lia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...