Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

08 March 2013

Umur 6 Tahun Tapi Kek Sampai 2 Biji Potong...!!


Tahun ni dah masuk 6 tahun anak buah kesayangan aku... Anak buah aku yang ke-3... Melly... Tapi tahun ni best, sebab meriah dengan kek.... Yang ini mamanye tempahkan untuk dia, nak yang ada princess2 bagai... Dari Bangi katanye... 


Dan yang ni pulak, kek coklat yang diberi oleh jiran aku iaitu jururawat yang jaga arwah abah aku ketika dulu... Dia sekarang dah pencen, so rajinlah jawabnye buat tempahan kek... Tahun ni sekali lagi Melly dapat lagi kek dari makcik tersebut...


Ni dia birthday girl yang tak sabar nak tengok kek dia dalam kotak... Asyik buka peti ais jer kerjanye.... Tahun ni sambut kat rumah mak aku di Banting... Sajer bawa mak aku tengok rumah dia yang ditinggal lama... Lepaskan kerinduan....


Nah ambik kau... Sampai 2 biji sekali atas meja tahun ni... 


Tersenyeh2 bila kek dah depan mata... Tinggal nak bakar lilin jer lagi... Uisshhh baju pun sama macam kek dialah... 


Yang adik kaki kacau keadaan... 


Adiknye dah geram nak tiup lilin dah ni....


Masa untuk tiup kek yang pertama....  


Tiup lilin kek kedua...


Potong Melly jangan tak potong... 



Raja Kecik buat hal dia, buat kecoh kat atas meja dan kek...


Masa yang ditunggu.... Masa untuk makan kek harijadi... Oooo rupanye kek pelangi...


Mak aku kalau suruh senyum punyalah susah... 



Budak buat kecoh tengah makan kek... Banyak yang keluar dari yang masuk mulut...


Takpe Usunye boleh mengawal...


Dah rasa kek utama, sekarang potong kek kedua pulak... Yang ni aku tunggu... Kek coklat...




Huru hara kat dapur malam tu... Heheheehheee... Bila lagikan... Aku tengok jer dari jauh... 


Ini dia kek utama Melly... Kek pelangi, sangat sedap, tidak terlalu manis... Tapi kek yang dalam gambar atas ni dah terbelah masa nak masukkan dalam mangkuk... Tu yang nampak pelik jer tu...


Nah ni dia kek yang dipotong secara tak semenggah... Hehehehe... Melly punya kerjalah ni.... Apa2 pun Selamat Harijadi buat anak buah kesayangan aku Raja Nur Emily Fareesna Binti Raja Iskandar Syazrim Syah a.k.a Melly... 


2 comments:

Ayue Rejaluddin said...

Selamat hari lahir Melly......
Comelnya...
Bak kek sikit... =D

Unknown said...

rezeki dapat 2kek..hehe..apa2pun semoga panjang umur..n jadi girl2 yang solehah dah besar nanti.. amin.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...