Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

20 March 2013

Aku Kena Pow Dek Awek Tu.... Kopak....!!!


Semalam balik dari kerja, terus ke e@Curve a.k.a Cinelasure Mutiara Damansara... Tujuan untuk survey kasut hiking... Bukan untuk aku, tapi untuk awek aku sorang ni... Dah tuntut dah macam2 dari aku sejak dapat kerja baru ni... 

Baru 4 hari bekerja di syarikat baru ni, tiba2 tengahari tadi datang seorang staff HR hari ni jumpa aku... Dia minta semula Offer Letter hari tu, aittt apasal pulak ni.... Kena berhenti segera ker aper...??? Dalam sejam lepas  tu, dia datang balik serah Offer Letter yang baru... Rupanye gaji aku dinilai semula dan diberikan tambahan gaji lagi, Alhamdulillah syukur.... Cukup lumayan tapi setimpal dengan apa yang telah aku korbankan selama ini... Rezeki Allah....


Memang rambang mata kalau aku singgah kat sini... Time ni tengah belek2 lagi kasut apa yang hendak dicari... Survey untuk aku jugalah... Gaji akan datang... Sekarang ni World of Sport tengah SALE... Hari tu punya SALE aku tak dapat beli apa2 sebab takde budget lagi.... So kali ni tak lepaskan peluang, tapi untuk awek dulu...



Satu2 kasut aku survey dan surelah harganye melibatkan RM yang banyak.... Biar dulu dalam seminggu ni untuk fikir2kan nak beli yang mana... Harga dah sure RM400 ke atas... Ada yang aku minat tu harganye RM630 sepasang dari brand Salomon... Dah lama minat, nantilah budget balik...


Yang aku pegang tu dari brand Hi-Tech... Agak ringan jugak....


Dalam survey tu, akhirnye awek aku dah buat beberapa pilihan... So aku yang tentukan dan jugak atas kreteria yang dia suka jugak... Antara brand Colombia atau Salomon... Dua2nye dari jenis Trail Running... 


Bodek punya bodek, belek punya belek, aku prefer Salomon dari Colombia... Dari segi metarialnye, Salomon lebih ringan dan selesa dipakai berbanding Colombia... Tapi harganye lainlah, hampir 2 kali ganda....


Sebab sekarang ni World of Sport tengah SALE, maka ada diskaun sebanyak 10%... Dan dapat lagi 10% sebab aku buat Member Card... So total diakaun untuk kasut awek aku ni dapat 20%... Jarang Salomon beri diskaun untuk productnye... 

Wife aku tengah isi form untuk Member Card untuk aku... Aku malas nak tulis sebenarnye... Nak kasut kena tolong isi borang... Hehehhehee.... So awek aku pilih Salomon XA Comp 7 yang berharga RM399.00 + RM49.00 (Member Card) - 20% = Korang kiralah sendiri... Siap ada warranty setahun lagi.... Hehehehe... Next entry untuk kasut yang dibeli yer... 



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...