Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

21 March 2013

Aku Yang Panjat Gunung, Orang Lain Yang Dapat Kasut... Hurmmmm...



Kesinambungan dari entry lepas, ini dia kasut yang aku nak ceritakan untuk entry kali ini... Padahal aku yang tiap2 minggu memanjat gunung, tapi bila sampai di World Of Sport orang lain pulak yang dapat...  Sebenarnye memang niat aku sejak beberapa bulan lepas lagi, kiranye aku dapat kerja baru dan dinaikkan pangkat, aku nak belanja wife a.k.a aweks aku kasut hiking... Hehehehehe...

So akhirnye niat aku tu terlangsai jugak semalam... Mula2 tu budget dalam RM200 jer, sekali dia pilih yang dua kali ganda daaaa..... Oklah jugak sebab dari brand Salomon XA Comp 7 (Woman)... Brand yang dah ternama di kalangan penggemar aktiviti outdoor... 




Kasut ni sangat2 ringan di dalam kategori Trail Running... Wife aku kata semasa test kasut ni, tak rasa dia pakai kasut semasa berjalan... Metarialnye memang berkualiti tinggi... Kalau korang tengok FB ramai yang offer kasut2 outdoor macam ni tapi kualiti ke arah ke'original'an nye memang banyak dijual... Kualiti dan colournye agak berlainan... Macam kasut yang Original ni, kita akan dapat 1 tahun warranty untuk jahitan, gam, klip, tali dan beberapa lagi... 





So lepas ni dah sure wife aku akan rajin ikut aku training memanjat di Gunung Nuang... Orang tengah bersemangat berkobar2 lah katakan... Last2 aku jugak yang tak beli kasut baru...  Hurmmmm... Tunggulah akan datang, kena budget dulu baru boleh beli... Lagi satu, aku ni jenis selagi kasut yang ada boleh pakai, aku akan pakai sampai lunyai.... Lepas tu baru cari dan beli yang baru...


2 comments:

::EIDA:: said...

Team gunung ida baru lepas naik tahan. ida tak follow. Plan lepas ni nuang. itu ida ikut rasanya. nak beli kasut cm ni jugak lah... hehehhehee

Chilabaey's Spot said...

To: ::EIDA::

Ooo iyer ker... Best tu ke Gunung Tahan, tapi kalau saya rasanye tak mampu lagi lah...

Kasut ni bagus, grip dia untuk naik dan turun atas permukaan track sangat bagus.. Boleh rekomen utk model ni... :)

Thanks sbb terjah blog saya... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...