Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

25 March 2013

Hari Tu Awek Yang Pow, Kali Ni Adik Pulak Punya Giliran...


Buaya menyintai a.k.a Crocs... Lama aku tak beli kasut di outlet Crocs... Minggu lepas ke Ikano Power Centre jalan2 sambil window shopping dengan wife dan adik aku Anor... Lalulah di depan outlet Crocs  kejap, alang2 dah depan kedai tu, masuklah kejap tengok apa design yang baru dari Crocs...

Adik aku dok belek2 kasut dari jenis Hover Lace Up Canvas ni... Dia memang minat jenis2 ni, macam ala2 Convers... Tengah sale tapi harga Best Buy... Dari RM200 lebih, cuma RM129 jer... Suruh dia try dulu, lepas tu pilih colour.... Dah ok terus jer pergi bayar... Takpelah belanja dia pulak kali ni... 


Nahhh... Ini dia kasutnye... Colour Black & White...




Aduiii... Hari tu wife aku pow aku kasut hiking, lepas tu adik pulak, bilalah pulak aku beli kasut ni...??? Padahal dah beli kasut kerja dah minggu lepas satu... Cuma untuk hiking jer belum dapat lagi... Maklumlah kasut yang aku nak tu mahal benor... Tunggulah setakat mana boleh sabar... :)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...