Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

15 March 2013

Alhamdulillah Rezeki Allah Buat Diri Dan Family Aku...


Alhamdulillah semalam bermulalah aku di tempat baru... Enviroment yang berlainan dari sebelum2 ni... Maklumlah lepas ni kerja agak berat sikit... Mungkin setimpal dengan gaji yang aku akan dapat, itu tak pasti lagi... 

So far semalam, dah ambil Offer Letter dan dah diperkenalkan kepada semua staff di syarikat ini... Dah start buat kerja sikit2... Cuma Medical Checkup aku buat hari ni dan Induction Session dari HR Officer pada hari Isnin ni bersama beberapa orang lagi yang baru masuk...


Sepatutnye aku dah boleh masuk pada hari Rabu lepas, tapi aku kena settle semua kerja2 yang akan ditinggalkan... So masuk sehari lambat untuk lapor diri...


Ditawarkan sebagai Assistant Manager untuk Planning Department... Dan merupakan jawatan tertinggi aku setakat ini... Syukur... 


So lepas ni mungkin sibuk sikit berbanding sebelum2 ni... Takut blog terabai jer ni... So doakan aku agar segala berjalan lancar dan dijauhkan segala anasir2 yang tak baik untuk diri aku...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...