Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

28 March 2013

Kena Pow Lagi.... Salomon X-Track Mid GTX : Hiking Shoes....


Sejak dua menjak kebelakangan ni... Aku asyik kena pow jer dek aweks2 yang ada di keliling aku.... Kena pow pun kasut ajer.... Mahal2 pulak tu.... Disebabkan dok asyik kena pow jer, so aku pow jugak kasut untuk diri aku... Hehehhee... Boleh pulak macam tu... Kalau nak kata hadiah untuk diri sendiri macam tak best pulak....


Aku membeli bukan ikut nafsu, tapi ikut keperluan yang sebenarnye... Kalau duit dah lebih tu dan tiada hutang/tanggungan di dunia ni lainlah... Bolehlah belanja lebih2 tanpa pikir... Tapi aku walaupun rezeki aku Alhamdulillah tahun ni sangat2 murah sebab dapat jawatan baru dan tempat kerja baru serta gaji yang sangat2 baru, so belanjalah sikit2 ikut kemampuan... Tapi still bukan ke arah yang membazir...


Nah amek ko, harga dia... Juling mata kejap... Dah lama idam dah model ni... Cuma baru peluang membeli... Alhamdulillah tercapai jugak apa yang diidamkan... Rezeki Allah SWT.... Syukur...


Brand dari Salomon.... Model high-cut Salomon X-Track Mid GTX untuk kegunaan hiking di dalam human... Stok ni dah tak banyak dah di outlet2 World Of Sport sebab Salomon akan mengeluarkan model2 baru serta rebranding semula Salomon... Logo baru dan model baru... Tak bestlah lepas ni sebab originalitynye dah hilang...  Tapi kualitinye tak tahulah lagi...


Nia dia idaman kalbu yang dah pun berada di kaki ku... Hehehehe...


Sangat2 ringan jika dibandingkan dengan saiznye sebab materialnye yang sangat2 kuat dan ringan...




Sangat puas hati dengan apa yang dibeli... So minggu ni, minggu rasmi untuk kasut ni... 



Materialnye yang light dan memberi ruang udara yang sangat2 bagus... Cepat kering...


Minggu ni turun training lagi di Gunung Nuang, Hulu Langat... So bolehlah try dan rasakan kelasakkannye minggu ni... Habis dah beli, kenalah guna.... Cehh..!!! Padahal dah biasa beli lepas tu simpan sampai berkulat... Heheheheee... Kasut dari brand ni aku boleh rekomen pada korang kerana mutu ketahanannye memang tak disangkal lagi... 



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...