Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

02 April 2013

Jadual Harian Yang Semakin Sibuk... Maklumlah Tempat Baru...


Mungkin aku sekarang kurang berblog dah.... Tapi tetap ada sajer cerita yang hendak aku entrykan... Cuma kalau sempat, belah malam baru aku boleh terjah ke dalam blog aku.... Bukan apa sejak bertugas di tempat baru ni, jadual semakin sibuk.... Minggu lepas ajer dah start bermeeting2 di Johor Bahru... Nasib baik balik hari jer... Tapi penatnye Allah sajer yang tahu... 

Bertolak dari Kuala Lumpur pukul 9.00 pagi dan balik malamnye pukul 10.00 malam... Esok dah terus ke office lagi.... 2 minggu sekali akan ada meeting di Johor Bahru lagi... Mungkin akan tidur hotel di sana dan maknanye aku akan berada di Johor Bahru selama 2 hari setiap 2 minggu lepas ni....

So untuk semua follower dan silent reader aku, aku mohon maaf sekiranye blog aku ni kurang terupdate sejak kebelakangan ni yer... Tapi tetap ada entry2 yang aku akan kongsikan bersama dengan korang semua... Insya Allah...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...