Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

17 April 2013

JJCK : Fish & Co Untuk Birthday Girl2....


Sampai tertinggal bekas ikan kat lapik kayu ni kan.... Punya dahsyatnye penangan menu kat sini... Hehehehehe... Lama sungguh aku tak buat entry pasal tempat2 makan yang aku kunjungi.... Oklah kali ni aku nak cerita sikit tentang dinner aku untuk 2 orang insan yang menyambut harijadinye bulan April ini... Sebenarnye ada lagi sorang, tapi adik aku Azu berada di dalam ward lagi so taklehlah nak join sekali....


Balik jer kerja semalam terus ke One Utama... Tujuan pertama adalah nak makan2 dengan wife dan adik aku Anor sempena harijadi mereka di Fish & Co...... Dan dalam masa yang sama nak carikan hadiah untuk wife aku sekali... Maklumlah terpaksa batalkan dan postpone sambutan harijadi dia 2 lepas sebab sibuk menguruskan adik aku Azu yang menjalani operation tulang peha dia... Setakat ni masih dalam ward HDW... Keadaan semasa aku lawat adalah stabil... Syukur Alhamdulillah...


Malam tadi tak berapa ramai orang... So agak selesa sikit untuk makan dan staff Fish & Co pun dapat layan kitaorang dengan baik sekali... Kalau sebelum2 ni, sentiasa bergerak jer diaorang melayan customer dan takleh nak tunggu lama satu tempat....


Relaks sikit makan malam tadi... Tak bising sangat sebab tak ramai orang...


Suka bila dapat makan kat sini... Padahal lagi suka sebab ada tujuan lain... Kerja pow aku lepas makan ni.... Hurmmmmm... Takpelah sekali sekala.... Tarikh lahir pada 15 April... Delay 1 hari untuk sambut...


Ni birthday girl sorang lagi... Tarikh dah lepas dah (11 April), tapi sibuk dengan kerja so takde masa juga nak sambut harijadi dia... Tapi hadiah dah pun dapat sehari sebelum tarikhnye sebab aku kena out station ke Johor Bahru tempohari...



Ni mamat yang akan kena pow kejap lagi... So menung dulu dan buat budget...



Adik aku sorang ni tak pernah nak serius bergambo... Senget sikit.... Ini semuanye sebab lapoooo.... Oklah kat bawah ni menu2 yang kitaorang order malam tadi... Sangat mengenyangkan....


Soup of the day : Mushroom Soup.... Kat sini aku memang suka soup dia...


Ini menu adik aku... Singapore Fish & Chips....


Ini menu tambahan wife aku.... Mussels & bread... Ini menu wajib, tapi sekarang ni musselnye dan kecik2, dulu besar2 bagak... Dalam beberapa ketul jer... Tapi puas makan...


Ini dalam satu set.... Mussels In Garlic Lemon Butter Sauce + Bread....


Yang ini pulak menu aku... Baked Salmon With Citrus Crust + Rice & Coleslow...


Yang ni pun wife aku punya menu.... Seafood Platter For 1...



Dah sampai makanan semuanye senyap.... Tapi aku sibuk menangkap gamboo..... Hehehehe...


Ini dia menu dinner aku malam semalam... Alhamdulillah atas rezeki yang Allah berikan buat aku dan family.... Sebenarnye banyak lagi tempat2 menarik yang nak aku kongsikan kat korang, tapi sekarang sangat busy dengan kerja2 office dan tanggungjawab besar sejak dapat jawatan baru ni...



Selesai makan, time to jalan2 cari hadiah untuk wife aku... Dia yang cadangkan hadiah untuk diri dia... So aku setuju ajerlah... Oklah next entry hadiah apa yang aku belikan... Tapi sebelum tu, doakan kesihatan buat adik aku Azu yang masih berada di dalam ward HDW di Hospital Sungai Buloh... Moga cepat sihat dan dapat berjalan seperti biasa.... 



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...