Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

06 April 2013

Apa Lagi Yang Dicari Dek Chilabaey Ni....????!!!


Hari Rabu lepas ke Cinelasure kejap lepas balik dari office... Singgah World Of Sport lagi... Sajer intai2 apa yang patut... Intai jer kononnye.... Biasalah bila ada yang diidamkan, sure aku akan pergi survey 2-3 kali kat tempat tu dan dapatkan pandangan pada yang pakar dulu... 


Tapi dalam intai2 tu mata tetap pandang apa yang dihajati... Otak mula berpusing fikir dan budget2... 


Minta pendapat staff World Of Sport ni tentang kasut yang dicari tu... Sebenarnye budak ni juga yang layan aku dulu masa beli kasut hiking hari tu.... Dah kenallah lebih kurang, sebab tu dia datang kat aku bila aku tengah jengok2 kasut kat area Salomon... 

So petang tu, setelah mendapat penerangan secara detail... Adakah aku terus membelinye atau postpone  ...??? 



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...