Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

23 April 2013

Alhamdulillah... Semakin Bertenaga Selepas Operation Tempohari...


Alhamdulillah adik aku dah semakin bertenaga dan bersemangat sekarang selepas menjalani operation tempohari... Tulang pehanye sekarang telah diimplan dengan besi bagi mencantumkan semula tulang yang patah... Masih di ward Hospital Sungai Buloh...


Alhamdulillah, aku dapat bawa mak aku melawat adik aku.... Mungkin agak lewat aku bawa mak aku sebenarnye tetapi memandangkan mak aku demam sejak kejadian menimpa adik aku, so aku tak ambik mak aku di kampung, biar dia sembuh dulu kemudian barulah aku bawa...



Ni sebenarnye lepas geram.... Makan lauk masakan mak, padahal lauk hospital dah sampai depan mata... Maklumlah, lauk hospital... Banyak sangat kurangnye... Kalau sedap nanti semua orang taknak keluar ward...


Dah settle makan, lauk hospital langsung tak usik... 


Lepas juga  kerisauan mak aku terhadap anaknye... Bila dah dapat jumpa dan tengok keadaannye, barulah mak aku lega dan bersyukur... Kalau tak asyik demam jer kerjanye di kampung... Aku pulak takleh duduk hospital lama2, balik rumah dah sure badan seram2 macam nak demam.... Apa2 pun aku amat bersyukur ke hadrat Ilahi dengan keadaan adik aku sekarang....



1 comment:

Cik Da said...

salam adik kene apa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...