Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

02 April 2013

Cukuplah Makan Tengahari Dengan 3 Beans Salad Jer...!!!


Cukup kot makan tengahari dengan Peri Three Beans Salad dari Nando's ni kot... Banyak jugak kuantitinye.... Hehehehehee.... Kalau lapar jugak kena beli 3 kotak lagi.... Baru kenyang yer... Bagi aku 1 cukuplah...


Tapi ada jugak ketidakpuasan hati aku dengan menu ni kali ni.... Sebabnye, kacang2nye dah kecik.... Dan yang lebih aku tak puas ialah kacangnye keras sikit berbanding sebelum ni.... Mula2 dulu dia ada jual juga pada akhir tahun lepas, tapi jauh lebih sedap dan lembut... Tapi kali ni macam kacang tak cukup rebus jer...

Bukan kat 1 outlet Nando's jer... Tapi beberapa lagi outlet lain aku try sama jer... Mungkin itu standart masakannye sekarang kot.... Dah taknak dah beli.... Hurmmmmm....



2 comments:

Ayue Rejaluddin said...

Kalau AJ, 1 memang tak cukup ni..
Hehehhehe...

Chilabaey's Spot said...

To: AyueJean AJ

Hehehehee... Sure tak cukup punya kan... Kena beli 2 kotak lah jawabnye... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...