Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

15 April 2013

Hari Ni Birthday Wife Aku, Tapi Sambutnye Esok Jer Yer...


Selamat Harijadi buat isteri ku yang tercinta dan tersayang... Hari ni merupakan harijadinye yang ke-36 tahun... Tapi tahun ni agak kelang kabut sikit, so untuk hari ni takde sambutan lagi... Postpone esok hari yer... Sebabnye sibuk dengan hal2 office dan yang hari ni juga adik aku Azu menjalani operation tulang pehanye yang patah tempohari... 

* Gambar di atas gambar sambutan harijadi tahun lepas... 

Kononnye nak sambut dan makan2 di One Utama malam tadi... Tapi operation adik aku berlanjutan sampai 7.30 petang baru selesai... Dari pukul 12.30 tengahari... Punyalah lama... Bila dah keluar dari dewan bedah, dia dihantar pulak ke Ward HDW (ala macam ICU jugak) untuk moniter dia sebelum boleh masuk ke ward biasa... Aduiii sedih tengok dia tadi.... Tapi semuanye Alhamdulillah, berjalan dengan lancar....

So buat wife aku, esok kita sambut harijadi yer... Janji....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...