Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

12 April 2013

Ditimpa Malang Lagi Adik Aku Ni... Takpe Ini Semuanye Dugaan Di Dunia....


Hari Selasa lepas dapat panggilan dan SMS dari adik ipar aku (bapa Melly) bagitahu yang adik aku Azu dimasukkan ward... Allahuakbar, luruh hati aku bila dapat berita tersebut... Apa pulak kali ni....???


Kali ni rupa2nye dia dimasukkan ke ward sebab patah tulang peha pulak.... Aduiiiii.... Sedih betul hati aku sebenarnye... Terjatuh atau tersandung karpet pada pukul 5.30 pagi sebab nak kejutkan anaknye ke sekolah... Entah macamana dan cara jatuh dan menyebabkan patah tu tak dapat aku bayangkan.... Tulang dia buat masa ni memanglah ada masalah... Tapi dah nak dijadikan cerita dan telah pun tertulis dalam buku hidupnye akhirnye patah juga.... 


Sempat jugak tunjuk peace bila depan kamera... Hanya Allah SWT sajer yang tahu akan hatinye... Aku sebangai abang sangat sedih dan simpati dengan dia... Satu persatu ujian yang dia terima setakat ini... Moga apa yang terjadi ada hikmah disebalik kejadian... 



Nahhhh... Siap ada pemberat untuk tarik kaki dia supaya tulang tersebut lurus dan tak lari ke tempat lain... Uisshhhh ngeri sungguh bila bayangkan time aku datang melawat hari tu... Moga cepat sembuh dan dapat menjalani kehidupan seperti biasa lepas ni.... Insya Allah... :(


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...