Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

22 November 2012

Twilight Part 2 : Jalan Cerita Simple & Aku Tak Tidur Pun Kali Ni...!!!


Mungkin hari ni ramailah perempuan2 yang berebut2 ke pawagam untuk mendapatkan tiket untuk menyaksikan Twilight Part 2... Rebut Kak rebut.... Hahahahahaaaa... Aku dah tengok dah malam tadi dengan wife aku di Pavililion... Malam tadi menonton sekali dengan event Special Screening Twilight Part 2... Opening ceremony untuk Twilight akhir kali ni... 


Wife aku punya kerjalah ni... Yang aku layan jerlah... Tapi yang pasti kali ni aku tak tidur seperti sebelum ni... Hehehehehe.... Boleh pulak terlelap, bila bunyi berdentum baru terjaga... Untuk kali ni jalan ceritanye simple tak complicated dan slot ceritanye tak membosankan seperti sebelum ini... Dan yang penting ianye happy ending... Sedih2 jugak, tapi actionnye banyak sikit.... Geram, rasa padan muka engko, suka, puashati, gelak2 dan macam2 lagi semuanye dipaparkan kali ni... Barulah aku tak tidur....


Time ni orang tak ramai lagi, so bolehlah bergambar sana sini... Dan hari kitaorang disediakan ruang khas di GSC Pavillion untuk event ini... Kena ikut tema kalau ikutkan, uisshhh malaslah aku... 



Sebelum sementara pintu masuk di buka, lepak kejap sambil basahkan tekak di Starbucks Coffee... Sebab ia dekat dengan pintu masuk kitaorang nanti... 


Sebelum masuk ke pawagam masing2, ada acara perasmian dan acara2 lain... Lucky Draw & Spot Contest.... Siapa yang dressup gempak akan di select untuk memenangi hadiah2 sampingan dari penganjur dan juga MPH... Biasalah kalau dah event dari perempuan2 ni, dah surelah gedik2 sikit, jerit2 tak hingat donia bagai... Oklah, happening jugak malam tadi...


Ni nampak jer macam tak ramai tapi sebelah2 gambar diambil ni penuh jugak... Aku rasa dalam 150 orang yang hadir + aku dengan wife... Hehehehee.... Seronoklah jugak sebab dapat tengok dulu dari korang semua.... 


Goodie bag jugak dapat tapi pada akhir movie terse but iaitu semasa nak keluar pintu... Tapi sebelum ni dapat popcorn dan air Coke percuma... Alaaaaaa semuanye dah include dalam tiket.... Tapi berbaloi jugaklah bila dikumpul2kan semua...


Selesai menonton dan event tersebut, dalam merayau2 dalam Pavillion tu terperasan pulak aku dengan mamat ni... Rupa2nye member sekolah aku dulu, Allah Huakbar keciknye dunia ni... Dah dekat 20 tahun tak jumpa, boleh pulak malam tu bertemu...


Aku panggil dia Abe (bukan dalam bunyi Kelantan yer)... Nam penuh tak ingat aku.... Ni geng sekolah masa main2 pisau dulu ni... Aduhhh seronoknye.... Dah lama tak jumpa banyak sebenarnye nak cerita, tapi masa tak berapa mengizinkan so lain kali... Insyaalah...


Yang ramai2 ni adalah kutipan derma untuk membantu Saudara2 kita di Gaza... Sebelum menonton semalam, aku kat bawah dulu.... Ramai artis yang join... Irma Hasmi, Heliza dan lain2 lagi... Sekejap jer dari 4.30 petang hingga 6.30 petang....



Lama tak jalan2 tengah malam di KL ni... Sajer lalu kat Jalan Bukit Bintang, uishhh dah pukul 12.30 pagi macam pukul 8.00 malam lagi... Makin ramai pulak yang keluar... Dan yang nampak ketara punyalah ramai amoi2 beri perkhidmatan urut kaki bagai... Urut lain pun ramai jugak....



Balik rumah dengan hati yang puas... Movie yang tak boring dan jalan cerita yang sangat2 menarik... Kali ni aku boleh rekomenkan bagi mereka yang kurang minat Twilight sebelum ni... Macam aku jugakkkk.... Oklah itu sahaja aktiviti aku malam tadi yang boleh dikongsi bersama... So bagi mereka yang bersemangat nak tengok Twilight akhir kali ni, bolehlah mendapatkan tiket hari ni dan kali ni takyahlah bawak tisu bagai yer... Selamat menonton...




2 comments:

♥♥ eija ♥♥ said...

bestnyer pakngah hehe...
ja dah lama tak g wayang sejak ada anak nie hehe...

Chilabaey's Spot said...

To: ♥♥ eija ♥♥...

Alaaa saya pun lama jugak tak tengok wayang... Malas nak duduk lama2... Tapi bila dapat, sekali sekala tu lah yang best tu... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...