Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

19 November 2012

Trip To Bali Day 4 : Pantai Kuta... Memang Cuci Mato Aku Dibuatnye...



Day 4 : Bali, Indonesia (13 Oktober 2012)
Acara : Melepak Di Pantai Kuta (Pagi)
Tempat : Kuta Beach, Bali, Indonesia

Dari Rock Shop Hard Rock, barulah dapat ke Pantai Kuta walaupun beberapa hari dah berada di Bali ni... Oklah jugak pantai dia, bersih dan mungkin pagi lagi so tak ramai orang.... Tu yang aku lama termenung tengok pantai ni.... Lautan yang biru dengan ombak yang putih memang damai betul... 




Sebelum tu singgah bergambar di papan tanda Pantai Kuta...


Yang menariknye ada macam2 jugak aktiviti yang dijalankan di sini, ada service urut, ada tenaga pengajar untuk belajar surfing.... Yang jual barang2 cenderahati ni memang pastilah...


Ini salah seorangnye... Jual topi... Kacau gambar betul... Gambar ni jugaklah aku edit kasi buang ini orang untuk dijadikan cover Facebook aku...


Memang tenang jer bila tengok pantai... Kalaulah aku ada duit yang banyak pasti aku beli tanah tepi pantai dan buat penginapan.... Jadikan istana singgah pun takpe...


Sini kalau nak cuci mato memang baik wooookkkkk.... Tapi lama2 tu letih jugak tengok sebab ramai benor yang tak bergetah dah... Hehehehhe....


Ini jentera yang selalu ke hulu hilir sepanjang pantai ni... Sebenarnye mereka ni kerjanye mengangkat sampah dari mana entah sepanjang Pantai Kuta ni... Tapi jentera nilah yang paling bersih aku pernah lihat, kalau kat Malaysia tak dapat jumpa rupa macam ni punya bersih kecuali yang baru beli... Oklah ada tinggal beberapa lagi entry tentang percutian aku di Bali kali ni...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...