Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

05 November 2012

JJCK : Melayan Budak2 Makan Pembeku Otakkkkk....!!!


Semalam ada Show / Penyampaian hadiah untuk tadika anak buah aku Melly... So, pagi2 lagi dan keluar nak tengok anak buah ambil bahagian dalam acara bercerita... Tak sangkalah pulak... Pandai jugak berlakon... Dan keputusan akhir tahun pun sangat2 membanggakan... 

Hari tu dah janji dengan Melly kalau dapat keputusan bagus, pakngah belanja hadiah... Habis jer kat tadika terus ambik anak2 buah pergi berjalan di The Curve, Ikano dan Cinelasure...


So dah penat berjalan, singgah sekejap melayan tekak pulak... Aku tak berapa suka sangat pun froyo ni sebab tak puas... Cepat cair... Tak berapa nak feel... Sedap memanglah sedap...



Anak buah aku Raja Kecik tak berapa minat aiskrim atau seangkatan dengannye... Tapi kalau Chatime dia suka... Sampai tersedak2 sedut jelly hitam tu...


Yang ini memang kaki Tutti Frutti, adik aku Anor.... Pantang nampak, sure singgah punya...


Sebenarnye merayau kali ni sebab nak pergi cari kasut Konvo UiTM dia tak lama lagi...


Nilah dia sahabat dan musuh ketat...


Melly dari sekolah tadika tadi terus tukar baju dan nak ikut aku terus... So mandi pun idak...


Yang inilah Boss Nombor 1... Kena ikut cakap dia ajer... Walaupun tak pandai cakap lagi...


Lama sebenarnye tak bawa mereka berjalan2... Kalau tak setiap minggu ada ajer rancangan...


Orang lain makan froyo, aku minum air milo ais McDonald jer dengan Raja Kecik...


Mak Usunye bagi froyo dia buat tak tahu jer sebab tak minat...


Sebenarnye aku yang letih sebab malam tadi tak cukup tidur... Lepas tu dah keluar awal terus ke tadika... Raja Kecik pulak asyik nak berkepit jer... Takleh lekang... Penat2 pun anak buah 2 orang ni sebagai penghibur sebenarnye... 



Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...