Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

21 November 2012

Twilight Breaking Dawn Part 2 : Jom Tengok Hari Ni Jom...!!!


Hari dah boleh menonton Twilght Breaking Dawn Part 2.... Tapi kali ni tengok kat Pavillion Kuala Lumpur sebab ada event Special Screening sekali... Wife aku punya agendalag ni... Aku layan jer...


So 2 minggu lepas aku ke Jalan Ampang ambil merchandise dan tiket masuk dari penganjur... Memang buat duit betul diaorang ni.. Tapi kita dapat barangan seperti baju t-shirt & poster... Yang lain2 nanti semasa di Pavillion petang nanti.... 



Tiket masuk...


T-Shirt...


And posternye....


So event bermula pukul 7.30 malam dan movie start pada pukul 8.30 malam... Sebelum tu ada acara apa entah nanti... Layan jerlah.... Yang penting aku dah dapat tengok dulu... Hehehehe... Jangan aku tidur dalam panggung sudah macam yang sebelum ni... Lembab sangat jalan ceritanye... 

Mungkin aku datang awal untuk Support Kempen Memerangi Serangan GAZA di depan Pavillion jugak hari ni dari pukul 4.30 petang hingga 6.30 petang kalau tak silap aku.... Mengutip derma untuk membantu saudara2 se Islam kita di GAZA... Insyaallah, moga perjuangan mereka di sana di bawah lindungan Allah SWT dan mendapat kemenangan yang sejahtera kelak... 


1 comment:

Chilabaey's Spot said...

To: Mohd Syariff Aminuddin Baki Abd Wahid Kulop Asfarinas...

Ending saya setuju... Kalau buat ending tergantung, mahu orang bakar panggung macam kat India... Hehehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...