Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

26 August 2010

Selamat Pagi Subuh, Dah Sahur Dah Ker...???


Sekali tengok dah macam Terminator pun ada.... Tak nampak mata... Hehehehe... Selamat pagi semua... Ketika entry ini dibuat aku masih belum tidur lagi dari semalam... Sebab ada banyak perkara dan kerja yang aku kena lakukan... Salah satunye adalah menghantar Juadah Sahur pada mak aku di hospital... Itu dah jadi rutin aku beberapa hari ni semenjak bapa aku dimasukkan ke dalam wad....


Macam biasa pukul 4.45 pagi aku akan ke hospital... Rasanye dah macam hospital aku pulak sekarang... Suka2 masuk tak kira masa.... Tapi sebelum aku datang tiap2 pagi, aku dah inform pada nurse yang bertugas syif malam yang aku akan datang sekian masa.... Jadi takdelah mereka terkejut kalau aku buka pintu wad nanti...

Apa juadahnye tu, ikut apa yang ada di dapur rumah mak aku... Tapi selalunye aku beli kat kedai siap2, so pagi sebelum hantar aku panaskan dulu.... Dengan tambahan apa2 sahaj yang ada dalam peti sejuk mak aku... Goreng telur ker, goreng sayur ker, paling malas aku potong telur masin.... hehehehe.... Tapi selalunye juadah untuk mak aku, tip top... Kenyang sampai ke petang.... Ada sekali tu sediakan juadah mak aku, tapi pengabihnye aku makan Maggi jer... malas nak masak lebih atau beli makanan lebih...

Macam tulah kehidupan aku setakat ini di bulan Ramadhan... Ramadhan korang macamana...??? Ada macam aku tak... Mak bapa kat hospital, wife kat Damansara, adik beradik lain semuanye kat Shah Alam dan KL... Tinggallah aku seorang uruskan orang tua aku...

6 comments:

Hazzy Ishak said...

jaga kesihatan pak ngah
selamat berpuasa

Unknown said...

selamat berpuasa abg,
wanie dari mula x pernah lagi bersahur atas sebab2 kesihatan,
hurm...

miss lolly a.k.a luvfareda said...

BersaOr ngan nurse2 cantek jugak =P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Insyallah Hazz... Saya akan jaga kesihatan sebaik mungkin...

Apa2 pun selamat berpuasa juga untuk awak... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To : Cik Wanie....

Selamat berpuasa juga untuk Cik Wanie.... Alahai.... Sedih pulak saya dengar... Takpe yang penting kesihatan tu perlu dijaga... Insyallah tahun depan kita sahur betul2... Dan moga kesihatan Cik Wanie bertambah baik... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss lolly a.k.a luvfareda....

Of coz... hehehehe... Mana tau ni...??

Selamat berpuasa Cik Lolly... Buzy ker bulan puasa ni...??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...