Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

31 August 2010

Sticky Entry : Kawan2..!! Blog Baru Untuk Korang...!!!



Macamana aku boleh ada blog baru pulak ni...???

Sebenarnye dah lama aku berhajat untuk buka satu lagi blog baru.... Tapi bukanlah blog tentang kehidupan aku seharian seperti Blog Chilabaey's Spot yang korang follow ni.... Kali ini adalah untuk mengumpulkan semua hasil kerja aku dalam dunia photography.... Walau pun aku masih lagi belajar, tapi aku ingin ilhamkannye dan berkongsi bersama dan juga pendapat korang tentang dunia dan teknik photography...

Banyak yang perlu dipelajari dalam memahirkan diri dengan kamera... Dari segi pencahayaannye, kelajuannye, komposisinye, kaedah dan cara mengeditnye agar sesuatu gambar itu menjadi semakin menarik... Semuanye itu aku pelajari dari pengalaman sejak bangku sekolah rendah lagi...

Dalam blog baru ini akan aku kongsikan bersama kemahiran yang aku ada dan dalam masa yang sama juga aku akan mempelajarinye dari mereka2 yang telah lama menguasainye... Dan dengan ini aku harap korang bolehlah join dan menjadi followers aku untuk blog kedua aku yang aku namakan :

22 comments:

♥♥ eija ♥♥ said...

pakngah.. hehe

ja dah lama tunggu blog yang pasal photography nie hehe...

ja orang pertama follow blog pakngah

bestnyer....

Khairul Onggon said...

komen sudaaaa... hehehe :) Tahniah!

Lia Hasty said...

lia join blog pakngah yg br tu k.
lia pun nak blajar psl prhotography.
pakngah guna dslr ape ek?

Hazzy Ishak said...

wah best la macam ni, leh tngok gambar meletops dari pakngah

Unknown said...

tahniah ya....

suka2....sbb ayu suka photografer....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Terima kasih Cikgu sebab jadi follower saya yang pertama.... Ni mesti nak hadiah ni.... hehehehe... Nanti saya fikirkannye yer... Bagus juga tu.... ;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: kal jis (im not carl zeiss)...

Wah lajunye en.onggon... Terima kasih yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Terima kasih Lia...
Saya ni takdelah tahap pro, tapi suka benda yang cantik dan unik...

Saya pakai Canon (1000D, 400D & 300D)... Bakal muncul 7D.... hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Mak aiii... takkan sampai meletop, macamana nak tengok nanti.... hehehehe... Apa2 pun terima kasih... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman...

Terima kasih Ayu... Baguslah kalau suka photography.... Buatkan otak kita memikirkan sesuatu untuk dipamerkan pada orang ramai... :)

Wawa_Nadwa said...

wahh!
bertambah blog pakngah yer.
pasni mesti ade chilabaey's dotcom plak. hehehhe!!

kena rajin update la klu gitu..
=)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Tambah satu jer Wawa.... Itu pun bukan macam blog saya sekarang ni... Itu untuk photography work sahaja... Nak join...??? Jom, boleh jadi model saya nanti... hehehehe.... :)

Anonymous said...

salam ramadhan.. =)

best bc blog ni,gmbr2 pun cantik..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nem0 o0h Nem0....

Salam Ramadhan juga untuk awak...

Terima kasih, blog saya biasa2 jer... :)

Lia Hasty said...

wah 7d la..
beli la.
best o00.

Anonymous said...

Nice post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you seeking your information.

Chilabaey's Central said...

To: Clara Emily Cancer...

Insyallah dalam perancangan dan kira mengira... hehehehe... Memang best sebab dah try hari tu... Harga pun best juga tapi berbaloi... :)

Chilabaey's Central said...

To: Anonymous...

Thanks 4 blogwalking my blog... :)

Raihanna said...

woah...dah ada blog baru ke..pasni leh la belajar cmne nak tangkap gamabr makanan dengan cantik.. keh2.. kena belajar cari angle yang sesuai.. hehhehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Raihanna...

Iyerlah Rai... Dah lama dah nak buat... Baru2 ni jer ada kesempatan... Dan juga cukup bahan untuk di entrykan...

Saya akan tunjukkan setakat mana yang saya faham....

Terima kasih kerana follow saya yer... :)

Nur -al- Ain said...

nk terjah skang!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur-Al-Ain...

Amboi cepatnye nak terjah.... Dah macam Nas Ahmad pulak rasanye... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...