Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

20 August 2010

Profesor...!!! Ajar Tajuk Apa Hari Ni...??


Bila Profesor yang tak bekelayakan mengajar pelajar2 pasti ada sesuatu yang kurang berkesan.... Skema pembelajaran jadi tak teratur dan tidak terurus... Pelajar sukar mendapat manfaat dari sesi pembelajaran yang diajar.... Dan silap2 pelajar pun kurang pandai.... Siapa yang patut di salahkan yer....???


Ada gaya profesor tak...???? Profesor punya stokin ada kot.... hehehehe.... Haaa kat bawah ni merupakan pelajar aku yang pertama sejak bergelar Prof.... Konon.....!!!!

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V

Anak buah aku sorang ni, Si Melly.... Seorang pelajar sepenuh masa yang jarang datang kelas.... Datang pun macam pelajar part time... Hujung minggu jer datang....




Seorang yang degil, nakal tak terkata, taknak dengar cakap Prof dan suka main2 dalam kelas..... Hehehehe....



Tapi skema pembelajaran pun bukan2 juga dari aku.... Ini mainan yang dia buat main...



Dah sama saiz perut dengan Melly... Pakngah juga pun sama.... Tapi satu subjek yang betul2 dia ikut kalau aku mengajar, ada dibawah ni..... Kalau korang nak join pun boleh... Kena register dulu yer....

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V

MESTI DATANG RUMAH AKU NAK TENGOK VIDEO CLIP NI... DARI KUMPULAN KOREA : T-ARA (Lagu: Bo Peep Bo Peep)


Yang kat bawah ni Video Clip kumpulan Korea tersebut.... Layan.....!!!!




Macamana...??? Ada yang berminat nak join kelas Profesor Muz a.k.a Chilabaey.... Kalau ada sila hantar komen kat bawah yer.... :)

8 comments:

♥♥ eija ♥♥ said...

hehe...

saya nak join jugak prof a.k.a pakngah hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Hehehehe.... Ok.. Ok... Boleh... Boleh... Anda menjadi pelajar saya yang kedua... :p

Khairul Onggon said...

berape harga yuran pendaftaran mr chilabaeys? kekeke...

Raihanna said...

hehhehehe...
rai pun nak join jugak la camni prof...
tapi dalam syllabus leh tambah kelas memasak tak...
hehhee =)

Puan Ninie said...

heheheh
saya nak join class melly laa...hehehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: kal jis (im not carl zeiss)

Oooo tak mahal, setakat Caonon 7D jer en.onggon... Hehehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Raihanna...

Boleh... Bagus juga idea tu.... Saya ajar subjek lain, Rai ajar saya pulak subjek memasak yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: mEiZ SHA...

Takde masalah... Kena register dulu subjek guna online yer... hehehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...