Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

12 August 2010

Update : Dah Genap 60 Tahun Usianye...!!! Belum lagi, Baru 59 Tahun....!!!


Entry ini terpaksa diupdate semula setelah Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja telah membuat semakan semula bahawa umur mak aku sebenarnye baru masuk 59 tahun... Bukan 60 tahun seperti yang diwar2kan... Mak aku mengantuk kot pagi tadi bila ditanya dah masuk berapa tahun hari ni...!!!

Hari ni genaplah umur mak aku ke-59 tahun.... Sekejap jer masa berlalu... Dan dalam kesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Lahir Ke-59 Tahun.... Terima kasih kerana masih senantiasa menjaga anak mu ini dan anak2 yang lain dengan penuh kasih sayang.... Maaf sekiranye anak mu ini tidak cukup memberikan perhatian atau sebagainye seperti emak sediakan untuk kami dahulu...

Banyak pengorbanan yang telah mak aku lakukan sepanjang aku bergelar anak... Terlalu banyak sehinggakan aku mengakui yang aku tak mampu lakukan seperti mana beliau lakukan untuk kami... Tak terbalas rasanye, terlalu banyak bersabar dan terlalu banyak yang disimpan di dalam hatinye dengan kerenah anak2 yang tak berapa kerat ini... 

Dan pengorbanan yang sangat besar yang aku nampak sekarang ini adalah sangat setia dalam menjaga abah aku sejak abah aku sakit... Tak pernah berenggang walau seketika, kalau berenggang pun pasti tidak lelap matanye dalam tidur... Terlalu setia, itu yang aku nampak dan aku kagumi.... Insyallah aku akan jaga emak selagi kesihatan aku tidak terganggu.... Sekali lagi anak mu ucapkan Selamat Harijadi Ke-59... Moga Diberikan Kesihatan Sepenuhnye.... Amin...

22 comments:

♥♥ eija ♥♥ said...

AMIN buat mak pakngah :)
walaupun 60 thn tapi mak pakngah nampak muda, ceria, segar lagi kan??

doakan kesihatan nyer sihat selalu :)

Puan Ninie said...

yeahhh
selamat hari lahir mak cik..:)
semoga panjang umur dan murah rezeki dan di beri kesihatan yg baek..amin

Anis said...

selamat hari ahir makcik.

semoga sihat2 selalu n bergembira.

dan selamat berpuasa.

Teh Ais Gula Madu said...

selamat ari lahir acik!!!!

semoga allah mengurniakan kesihatan yg baik dan di pnjgkan umur hendaknya.. amin.

chentaMAYA said...

amin~

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Haaa'aaah ramai yang kata mak saya nampak muda dari usianye... Tapi anaknye tua berbanding umurnye macamana pulak...???

Begitu harapan saya untuk nye.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: mEiZ SHA...

Terima kasih, itulah harapan saya untuknye.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Anis...

Terima kasih, nanti saya sampaikan yer... Insyallah... :)

Thanks terjah blog saya... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: baby berry...

Terima kasih untuk awak... Itulah yang saya doakan dan harapkan.... Agar semuanye sihat belaka... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: chentaMAYA...

Amin Ya robbal A'lamin.... Thanks terjah blog saya... :)

Anonymous said...

to MzS Zainal

ari jdi mak yg ke59 lh....12 august 1951....lalalaaaa~

x smbut ker ari jdi mak ker??....hadiahkn mak tudung nk??.... bli kt jekal jer nnti....dpn umah kot!!!... hihihihi~

from daiazainal

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Anonymous...

Mak kata dh masuk 60 dah... Nanti kita check IC dia yer...

Mestilah sambut... Kek 60 tingkat ni... hehehe.... :)

Anonymous said...

from daiazainal

ano check photostat ic mak...1951...
ayoyooo...mak pon lupe ker?....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Anonymous...

Setelah semakan susulan dibuat, didapati bahawa mak kita mentuakan dirinye dengan menyatakan bahawa umurnye telah masuk 60 tahun... Padahal baru 59 tahun.... Ishhh... Isshhhh....

Itu yang memusykilkan abang sebenarnye... Kenalah tukar semula tajuk entry..... Tapi takpe sebab mak ingat dia dah tua, ada orang tu masih ingat dirinye muda... Aper kes...!!! Hehehehe...

Anonymous said...

to muzshah

hehehehehehe~
tauxpe....ano pon tua gak..abg pon tua gak....ade yg lgi tua....ish2!!!!.....

**bulan pose x baik kutuk org**

from daiazainal

Lia Hasty said...

happy birthday to ur mom ;-)

Unknown said...

semoga mak pak ngah sentiasa sihat walafiat dah dimurahkan rezeki selalu hendaknya...

nampak muda la! apa rahsia? hihi

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Anonymous...

Abang dah lama sedar dah... Jangan tak sedar2 sudah... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer....

Terima kasih Lia.... Nanti saya sampaikan... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ...

Terima kasih... Intulah yang saya harapkan untuk mak saya...

Tak tahulah pulak apa rahsianye... Tak pernah tanya pulak... Setia pada suami kot, rahsianye... :)

Wawa_Nadwa said...

selamat hari lahir buat mak pakngah.
moga sihat hendaknya dan dimurahkan rezeki. Amin.
=)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Terima kasih.... Itulah yang saya harapkan buat masa ini... Moga segala yang dipinta dimakbulkan Allah... Amin... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...