Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

21 September 2012

Shopping Lagi Di Syawal Ke-6.... Flipflop Lagilah Pulak...!!!


Dari cerita aku menutup berukband aku di Celcom TTDI... Lepas tu bergegas pulak ke Garden Mid Valley... Kali melayan kehendak wife aku pulak... Walaupun dah raya, shopping sampingan tetap dijalankan... Kali ni dia tuntut aku belanja sandle/kasut baru di outlet Flipflop....



Hahahahaaa... Ingatkan dia tak ingat, sekali balik dari Ipoh raya hari tu, dia still lagi tuntut.... Aduiii... Nak taknak layankan ajerlah... Bukan selalu, setahun 3-4 kali jer... Hahahahaha... Gelak setan lagi.... Cari punya cari, test punya test... Jenis yang wiife aku berkenan dah habis stok baru, yang ada cuma tinggal display unit jer... Ooooohhh... Sorry yer, aku jenis tak suka display unit... Sejak azali lagi... 

So aku suruh wife aku call outlet Flipflop hat Metrojaya The Curve kalau2 ada stop lagi... Jawapan dari outlet The Curve, ada banyak... Bagus... So aku minta mereka simpankan untuk kitaorang... . Sebab hari ni ada 2-3 perkara lagi yang nak kena settle... Macam tulah aktiviti aku pada hari ke-6 Syawal tahun ni... Orang sibuk bershopping sebelum raya, tapi aku sibuk lepas raya... Relaks sikit tak ramai orang....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...