Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

11 September 2012

Seminggu Berlalu Tanpa Entry... Maafkan Aku Yer....!!!!



Salam Syawal... Sedar tak sedar dah seminggu aku abaikan blog aku ni... Bukan apa, banyak sangat yang aku kena settlekan sejak seminggu dua ni... Rasa tak tercapai akal ku.... Yang dapat aku update cuma dalam Facebook jer... Maklumlah, pakai Facebook ni senang sikit... Takyah edit sangat... Edit sikit2 dalam iPhone lepas tu upload kat FB... Taip lebih kurang, tekan sent... Selesai...

Banyak benda yang aku nak update sebenarnye dalam blog ni... Tapi aku rasa aku kena buat satu persatu walaupun entry yang keluar nanti dah basi... Hehehehehe.... Jangan muntah sudah.... Ribuan ampun dan maaf kepada semua followers dan silent readers aku yang tak jemu2 terjah blog aku ni walaupun tak berupdate seperti selalu... Walaupun senyap jer blog ni, bila aku check, masih ada yang sudi membaca dan menerjah blog tak seberapa dari aku ni...  Terima kasih banyak diucapkan...

Gambar di atas aku upah adik aku buat untuk Profile Facebook aku sebenarnye... So lepas ni tunggu entry2 terbaru dari blog aku ni yer... Jumpa lagi....



4 comments:

beat said...

cantik gamba vectok kamu

erolnukman said...

lawa ahh gambar tu..=)

selamat hari raya!

Chilabaey's Spot said...

To: Duniafana...

Terima kasih... Adik yang buatkan... :)

Chilabaey's Spot said...

To : Erolnukman...

Terima kasih daun keladi... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...