Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

13 September 2012

Akhirnye Apple Keluarkan iPhone 5 Untuk Dunia...!!!


Setelah sekian lama menanti kemunculan terbaru smart phone dari Apple ni, akhirnye malam tadi segala rumus dan percaturan terjawab dengan jayanye.... Inilah dia product terbaru dari Apple untuk tahun ini iaitu iPhone 5.... Cantik siut... 


Tak sabar untuk menunggu kemunculannye di dalam pasaran Malaysia... kalau tak silap aku akan sampai di Malaysia pada Disember ini.... Nampak elegan dan smart berbanding dengan iPhone 4/4S... Terdapat 2 colour iaitu Black & Slate dan White & Silver... Aku minat yang Black & Slate...

Di bawah ini adalah beberapa features terbaru yang boleh aku kongsikan bersama... Insyaallah kalau dah masuk pasaran Malaysia, aku akan mendapatkannye... Yang kali ini aku excited sikit nak membelinye... So, kita makan hati dan meleleh air liuq dulu naa...







So bagi mereka yang ingin mengetahui tentang iPhone 5 dari Apple ini bolehlah layari website mereka di www.apple.com .... So kita sabar jerlah buat masa sekarang.... 



2 comments:

cikbedahlaser said...

mlm td dok borak2 dgn shariff pasal ipon5.. pg ni dgr azli paat ulas pasal ipon5 lak... tp kata azli, ramai yg nmpk kecewa..sbb wow factor kurang katanya....
tp tak taw la kan.. tu kata high level nye pendpt.. btol x?
heheeheh nti tgu review dr abg muz lak...



ppssttt ::: smlm shariff ckp.. klu sapa pakai ipon4 ke atas, galaxie s2 ke atas... then pakai screen protector.. mereka adalah salah... uhuhuhuhu abg muz pakai meh?

Gadis Kampung said...

mesti mahal...tak mampu den nak membeli..baik renovate rumah huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...