Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

13 September 2012

Sambutan Ulang Tahun & Kemerdekaan Negara... Jalan Sekalilah...


Ini kesinambungan dari entry Ulangtahun Perkahwinan aku hari tu... Tahun aku belanja cupcake lebih sikit di Wondermilk.... Dan dalam masa yang sama tarikh ulangtahun aku adalah pada 1 September  so aku beli pulak pada hari Kemerdekaan negara, Wondermilk ada menyediakan Cupcake Merdeka.... Siap ada bendera Malaysia lagi...


Ni satu lagi colour Cupcake Merdeka tahun ini....


Yang lain2 macam biasa, kali ni aku beli sampai 3 kotak lagi... Ambik, baru puas makan....


Yang ini pulak adik aku Azu dan Anor belanja sempena Ulangtahun Perkahwinan aku dengan wife... Thanks yer untuk korang berdua... Main order dari rumah jer... Malas nak keluar sebab jalan dah sure jam punya kat area Domino's Pizza Damansara Perdana...


Belum lagi apa2 anak buah aku sorang ni dah kacau meja dah... Kakaknye pengsan tengah tidur.. Makan taknak disuapkan, nak makan sendiri... Tapi lebih keluar dari yang masuk mulut... Hehehehe....




So tahun ni lepak rumah jer sambil sambut ulangtahun dan sempena Hari Kemerdekaan Negara... Tapi sempat jugalah keluar ke balcony rumah tengok bunga api....




2 comments:

nairaariaa said...

hehe...harap masih tak terlewat..selamat hari raya,maaf zahir dan batin andai tersalah kata...chill!!

Chilabaey's Spot said...

To: nairaariaa....

Tak mengapa... Selamat Hari Raya buat awak jugak yer... Saya lagi lama baru nak balas ni... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...