Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

03 September 2012

Happy Anniversary My Dear... Cewah...!!!


1 September 2012 lepas merupakan ulangtahun perkahwinan aku ke-11 tahun... Alhamdulillah jodoh aku masih berpanjangan.... Syukur ke Hadrat Ilahi.... Banyak liku2 kehidupan yang aku tempuhi bersama wife tersayang... Susah senang aku  tempuh bersama tanpa meminta bantuan sesiapa... 

Kesabaran, keikhlasan serta kerjasama sepenuhnye sangat aku titikberatkan dalam hubungan suami isteri... Sifat bertolak andur sesama sendiri amat penting... Gaduh2 manja tu biasa2 ajer bagi aku... Itu semua rencah2 dan asam garam dalam hubungan...


Tahun ini sekali lagi wife aku berikan kejutan sempena Anniversary Ke-11 tahun ni... Bangun pagi ok jer macam biasa... Bila masuk semula ke dalam bilik, aiiitttt ada hadiah atas bantal.... Terkojot den.... Tak terfikirlah pulak... Sebab malam tu aku sambut kecil2an jer dengan makan2 di rumah jer dengan mak dan adik beradik aku... Rupanye pagi tu dapat juga hadiah...




Tahun ni aku dapat mesin pencukur yang baru... Yang lama dulu entah ke mana perginye dan hilang terus... Yang bestnye, hadiah ni aku sendiri yang pilih rupanye... Time tu pergi ke Metrojaya di Curve... Katanye nak belikan untuk bapa mertua aku di Ipoh.... So akulah yang pilihkan dan siap hantar balut lagi kat sana time tu.... Rupa2nye pilih dan balut hadiah sendiri.... Hahahahhaa...

Hadiah aku untuk wife aku takde sebab aku janji benda lain nanti... Tengah tunggu masa jer... Tapi malam tu aku belanja wife aku Cupcake di Wondermilk.... Favorite wife aku.... Kali ni beli banyak... Puas makan.... Apa2 pun buat wife ku Norazlinawati Haji Ahmad : Thanks for everything and being part of my life... Sayang awak....



2 comments:

♥ Elin Adrenalin ♥ said...

search entry anniversary... keluar lah n3 ni :)...

iea yg bagus tp husband x pakai..another 10years kot dia pakai..

semoga kekal bahagia until jannah.

Chilabaey's Spot said...

To: ♥ Elin ♥

Thanks sebab terjah juga blog saya ni... Boleh masuk buat cadangan list utk 10 tahun lagi.... Hehehehe... Lama lagi tu... :)

Terima kasih wish... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...