Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

21 September 2012

Akhirnye Berukband Aku Bersemadi Di Raya Ke-6...!!!


Setelah memakainye selama setahun lebih, akhirnye berukband dari Celcom aku ditutup dengan rasminye... Amek engko... Sebenarnye berukband ni adalah kegunaan adik aku Anor... Sekarang ni dia dah habis belajar, so tak perlulah lagi berukband ni...

Dan menjadi sebab utama aku tutup adalah seperti korang sedia maklum, LEMBAAAAABBBBB nak MAAAMMMMPPPUUUUUSSSSS..... Bila staff Celcom kat kaunter tanya sebab apa nak tutup, terus terang aku katakan.... Lembab nak tuttttttttt.... Senyum tak senyum jer budak tu.... Takde apa yang nak dikatakan, mungkin sebab ramai benor yang tutup kot.... So kalau aku nak guna internet di luar, aku sambung jer dengan iPhone aku, lagi cepat... Sekian terima kasih...



2 comments:

Jery Mszi said...

tul ler setuju celcom broadband lembab, tapi bab charge herge guna internet phone punya ler mahal pakai cuma 2 3 minit dpt bil mak oiiii punya ler tinggi bil ... baik jgn guna internet celcom trough hphone :)

Chilabaey's Spot said...

To: Misyahzniirf Alid...

Haaa... Macam tu perasaannye kalau dah guna berukband ni... Charge yang bukan2 pun sampai dan services macam hampeh.... Baiklah tutup jer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...