Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

25 February 2009

iPhone 3G 8GB....

Tawaran Hebat Sementara Stok Masih Ada....
Original Set iPhone 3G 8GB....
Sesiapa yang berminat dengan handphone iPhone 3G 8Gb bolehlah menghubungi saya dengan segera kerana saya ada lubang hp tersebut dengan harga yang amat murah..... Saya telah membuat tinjauan last 2 week di area KL, harga yang ditawarkan amat tinggi dari apa yang saya akan sebut sekejap lagi.... Saya telah membelinya tahun lepas, tetapi harganya jauh berbeza dengan harga yang saya dapat ni..... Harga Pasaran : RM2800 - RM3600 seunit (ikut suka hati peniaga je nak letak harga.. kadang melampau2 pulak tu.. saya dah survey dulu...) Harga Saya : RM2200 sahaja.... serius.... (kurang lagi RM100)
*Beli banyak unit lagi murah... Memang sekarang pasaran untuk HP tengah 'pisang panas' jadi peluang untuk memilikinya juga agak sukar kerana sebut harganya yang tinggi.... Sesiapa yang ingin membelinya boleh menghubungi saya di talian 019-4404403 (Muz) atau melalui email saya : muzshah_zainal@yahoo.com ..... Untuk yang betul2 berminat sahaja ye.....

12 comments:

Anonymous said...

adeh adeh
takde bajet ar
arggghhh!!!!

Firdaus said...

instalment tak boleh ke mcm court mamot tu?

kEy said...

200 ratus nak la~
haha~

scOotBerry said...

nk beli..
tp nk kne kumpul duet beli dslr dlu..
huhu~

haliarn said...

adoiiii...sakittt mate tengok lelama...huhu...pakai dulu bayo kemdian x bule ke?..huuuuuuu

Chilabaey's Spot 2 said...

PJ selamba: Takpe kumpul budget dulu ye.... bila dah ada budget pulak nanti, nak buat kawenlah pulak.... :)

apei: Skim instalment belum lagilah.... skim cash & delivery ada.... nak ke?

kEy: Kalau 200 boleh... tapi dapat kotak je dgn plastik beg... hehehe....

intan.dayana: Bagus.... beli dslr lagi best sebab boleh buat duit dr hp... kalau beli iPhone buat abis beli prepaid & pokai.... tapikan iPhone memang memberikan kita 1 kepuasan.... cakap lu..... :)

haliarn: Boleh gak, tapi harga 2x gandalah.... tapi kena letak depositnye separuh.... boleh x3.... :)

♥ Chacha said...

ahaks... mahal wo0o0....
klu 300 cik ca angkat..
yg len spe nk sponsor???
hahahaha

Chilabaey's Spot 2 said...

Cik Ca: Bolehx3.... saya bg dia punya charger je ye.... itu pun dah terlebih budget dah... :)

angah iza said...

mahal ............
=)

Wan Fara said...

huhu mau tapi bkan skrg
kewangan tdak mengizinkann :)

Khairul Onggon said...

aisey.. tgh budget benda lain pulak kekekekekee... mmg tgh syok kat iPhone 3G nih.. hehehe

nadiatul farhana said...

nnt kalo ade stok bru gtau k.
hope time stock baru ade,harga still same la ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...